Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی The Division 3

تولید بازی Tom Clancy’s The Division 3 توسط یوبی سافت تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Tom Clancy’s The Division 3 به شکل رسمی توسط کمپانی یوبی‌سافت تایید شد. جولیان گرایتی، کارگردان دو قسمت قبلی این مجموعه که در حال حاضر کارگردانی بازی Star Wars Outlaws را بر عهده دارد، از این پس به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی برند The Division نیز فعالیت خواهد کرد.

توجه‌ی جولیان گرایتی اکنون به بازی The Division 3 معطوف شده است و وی با استودیوی یوبی‌سافت مَسیو مراحل توسعه‌ی این بازی جدید را طی می‌کند. علاوه بر قسمت سوم سری دیویژن، گرایتی بر روی پروژه‌هایی نظیر بازی موبایل Tom Clancy’s The Division Resurgence و بازی Tom Clancy’s The Division Heartland از استودیوی رد استورم نیز نظارت خواهد داشت. لازم به ذکر است که استودیوی یوبی‌سافت قصد وداع با The Division 2 را ندارد و هم‌چنان از قسمت دوم دیویژن نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بازی The Division 3
جولیان گرایتی ضمن تاکید بر حفظ کیفیت بالای این سری و بهبود مداوم آن، در بیانیه‌ی جدید یوبی‌سافت گفت:

“شاید ما بیش‌تر از 40 میلیون بازیکن داشته باشیم اما برند The Division هنوز در سال‌های ابتدایی خود به عنوان یک فرانچایز به سر می‌برد. هنوز [در سری دیویژن] داستان‌های جذاب زیادی برای گفتن، مناطقی برای گشتن و مردمانی برای مراقبت کردن وجود دارد.”

“فکر می‌کنم که ما با بازی Tom Clancy’s The Division گرافیک و کیفیت بصری استثنایی، گیم‌پلی جذاب و وعده‌ی ارائه‌ی تجربه‌ی بی‌رقیبی را به بازیکنان دادیم و دوباره با عنوان Tom Clancy’s The Division 2 این موارد را تکرار نمودیم. هدف، بهبود دادن و افزایش کیفیت به شکلی مداوم و با ثبات است.”

در پیامی به طرفداران The Division درمورد آینده‌ی این سری، گرایتی اذعان کرد:

“بازی‌سازان با استعداد زیادی در حال حاضر مشغول کار بر روی برند دیویژن هستند و به نظرم حفظ این ثبات کیفی در نهایت منجر به درخشش کارهای همه‌ی آن‌ها خواهد شد.”

بازی The Division 3 و عنوان Star Wars Outlaws تنها آثاری نیستند که در استودیوی یوبی‌سافت مسیو (Ubisoft Massive) دوران توسعه‌ی خود را طی می‌کنند. این استودیو در کنار عناوینی که ذکر شد، بازی Avatar: Frontiers of Pandora را هم در تاریخ 7 دسامبر 2023 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
راهنمای بازی Forza Motorsport؛ شخصی سازی، ارتقاها و تیونینگ خودرو

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>