جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
به نظر می رسد بازی A Plague Tale 3 در حال توسعه است

به نظر می رسد بازی A Plague Tale 3 در حال توسعه است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی Asobo در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است، و منصفانه است که بگوییم بسیاری از آن‌ها به سری بازی Plague Tale مربوط می‌شود. هر دو بازی قبلی که اکشن و روایت محور بودند، موفقیت‌های تجاری زیادی داشته‌اند. بنابراین تعجب‌آور نیست که حدس بزنیم این توسعه‌دهنده فرانسوی در حال کار روی قسمت جدید دیگری از این فرانچایز است.

حداقل این مسئله‌ای است که با پدیدار شدن چندین موقعیت شغلی می‌توان به آن فکر کرد. کمپانی Asobo اخیراً پستی را در LinkedIn منتشر کرده است که در آن از متقاضیان برای تعدادی موقعیت آزاد کاری دعوت شده است.

Plague Tale 3

اگرچه اکثر این موارد برای تیم بازی Flight Sim است که احتمالاً بر روی Microsoft Flight Simulator 2024 متمرکز شده است، اما این پست لینکدین (که می‌توانید در زیر مشاهده کنید) به‌صراحت به این چهار موقعیت کاری اشاره می‌کند؛ هنرمند VFX، طراح ارشد بازی، برنامه‌نویس ارشد هوش مصنوعی و انیماتور ارشد گیم‌پلی برای بازی “Plague Team”.

به نظر می رسد بازی A Plague Tale 3 در حال توسعه است

با توجه به این واقعیت که بازی A Plague Tale: Requiem بیش از 9 ماه است که منتشر شده است و اینکه اولین بازی این سری هرگز DLC دریافت نکرده است، تصور اینکه این استودیو در حال تولید یک دنباله دیگر از این فرانچایز باشد دور از ذهن نیست. با این اوصاف، تا زمانی که استودیو Asobo و ناشر آن یعنی Focus Entertainment رسماً A Plague Tale 3 (یا هر نام دیگری که در نهایت نام‌گذاری می‌شود) رونمایی نکنند، بهتر است (مثل همیشه) کمی با احتیاط قدم برداریم.

چند هفته پس از عرضه بازی، استودیو Asobo اعلام کرد که تعداد بازیکنان A Plague Tale: Requiem از یک میلیون نفر گذشته است. سال گذشته نیز اعلام شد که یک سریال تلویزیونی اقتباسی از A Plague Tale وارد توسعه شده است.

منبع:Gamingbolt.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *