جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
تبلیغات سرچ گوگل ادز

تبلیغات سرچ، پر طرفدار ترین روش تبلیغاتی در گوگل ادز

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر به دنبال افزایش فروش و توسعه کسب و کار خود هستید و می خواهید از یک روش تبلیغاتی مطمئن و مقرون به صرفه استفاده کنید که بتواند نرخ بازگشت سرمایه مناسبی هم برای شما داشته باشد، تبلیغات سرچ گوگل ادز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. بدون شک تبلیغات سرچ گوگل ادز یکی از پرطرفدار ترین نوع تبلیغات در این پلتفرم است. در پلتفرم تبلیغاتی گوگل، امکان اجرای کمپین های تبلیغاتی به شکل های مختلف وجود دارد. در ادامه با معرفی پرطرفدارترین روش تبلیغات گوگل ادز در ایران همراه ما باشید.

برخی از مهم ترین انواع کمپین های گوگل ادز عبارت اند از:

تبلیغات یوتیوب

این روش تبلیغاتی می تواند باعث افزایش تعداد ویو ویدئوهای چنل یوتیوب شما شود. همچنین این روش می تواند به افزایش تعداد اعضای چنل یوتیوب شما منجر شود.

تبلیغات نصب اپلیکیشن

این تبلیغات با هدف افزایش تعداد نصب های اپلیکیشن شما انجام می شود و یکی از بهترین روش ها برای توسعه اپلیکیشن شما محسوب می شود.

تبلیغات بنری گوگل ادز

در تبلیغات بنری یا Display گوگل ادز، بنر تبلیغاتی شما به میلیون ها کاربر گوگل در سایت های مختلف نمایش داده می شود. همانند سایر روش های تبلیغات بنری، این تبلیغات می تواند با هدف برندینگ برای کسب و کار شما انجام شود.

تبلیغات سرچ گوگل ادز

رایج ترین شکل تبلیغات گوگل ادز، کمپین های سرچ هستند. این تبلیغات که می تواند با هدف افزایش فروش انجام شود می تواند به راحتی مخاطبان گوگل را به مشتریان شما تبدیل کند.

تبلیغات در گوگل فامین ادز

مزایای تبلیغات سرچ گوگل ادز

تبلیغات سرچ گوگل ادز به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، در ایران هم، به یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. این روش تبلیغاتی با نمایش سایت شما در رتبه های برتر گوگل می تواند کاربران زیادی را جذب محصولات و خدمات شما کند. از جمله مزایای این روش تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان نمایش تبلیغات به ازای کلمات کلیدی نا محدود: در تبلیغات سرچ گوگل ادز، وب سایت شما می تواند به ازای هر کلمه کلیدی که به گوگل معرفی می کنید نمایش داشته باشد. کلمات کلیدی در واقع کلمات پر جستجو مربوط به کسب و کار شما هستند و شما می توانید با استفاده از گوگل ادز به راحتی و زمانی که کاربران گوگل کلمات مربوط به محصولات و خدمات شما را در گوگل جستجو می کنند در مقابل دیدگان کاربران خود ظاهر شوید.
  • امکان تعیین بودجه روزانه برای تبلیغات: اگر سرمایه محدودی برای تبلیغات خود در نظر گرفته اید خوب است بدانید که گوگل ادز می تواند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشد. هزینه گوگل ادز به طور کلی توسط شما تعیین می شود. شما می توانید اکانت گوگل ادز خود را به مبلغ دلخواه خود شارژ کنید و علاوه بر آن مبلغی را به عنوان سقف بودجه روزانه خود تعیین کنید.
  • امکان تعیین بازه زمانی مشخص برای نمایش و یا عدم نمایش تبلیغات: در تبلیغات گوگل ادز شما می توانید روز و ساعت نمایش تبلیغات خود را مشخص کنید. اگر برای تبلیغات خود زمانبندی مشخصی را تعیین کنید تبلیغات شما به طور خودکار در زمان تعیین شده فعال می شود.
  • امکان فیلتر کردن کاربران از نظر سن، جنسیت، موقعیت مکانی و زبان
    در گوگل ادز: می توانید مشخص کنید که تبلیغات شما در چه لوکیشنی و به چه کاربرانی نمایش داده شود. شما حتی می توانید کاربران خود را از نظر سن و جنسیت فیلتر کنید تا تبلیغات شما به لیست مخاطبان مورد نظر شما نمایش داده شود.
  • امکان رقابت با رقبای تجاری قدرتمند: یکی از مزایای جذاب گوگل ادز این است که به شما این فرصت را می دهد تا با رقبای قدرتمند خود رقابت کنید. برای گوگل تفاوتی نمی کند که شما صاحب یک کسب و کار بزرگ و قدیمی هستید و یا به تازگی بیزینس خود را شروع کرده اید. پلتفرم تبلیغاتی گوگل یک فضای برابر برای تبلیغات است و شما می توانید از این طریق با رقبای تجاری خود همراه شوید و همانند آن ها از این فرصت برابر استفاده کنید.

برای شروع تبلیغات گوگل ادز، کافیست یک اکانت گوگل ادز ایجاد کرده و سپس به ساخت کمپین سرچ خود اقدام کنید. البته شروع نمایش تبلیغات سایت شما منوط به شارژ اکانت گوگل ادز مورد نظر است. شارژ اکانت گوگل ادز برای کسب و کارهای ایرانی همواره یک چالش محسوب می شود چرا که به دلیل تحریم های ایران امکان شارژ اکانت گوگل ادز به شکل مستقیم و رایج آن وجود ندارد. بنابراین برای شارژ اکانت می بایست از شرکت های واسط و ارائه دهنده این خدمات استفاده کرد.

آژانس های تبلیغاتی زیادی در حوزه خدمات مربوط به گوگل ادز در ایران فعال هستند. اگر با نحوه راه اندازی کمپین گوگل ادز آشنایی دارید، می توانید به راحتی اقدام به خرید اکانت گوگل ادز کنید و سپس از آژانس مورد نظر بخواهید که اکانت گوگل ادز شما را به مبلغ دلخواه شارژ کند.

اگر هم می خواهید صفر تا صد کمپین تبلیغاتی خود شامل ساخت اکانت و شارژ آن و همچنین ایجاد کمپین و بهینه سازی های آن را، برون سپاری کنید می توانید این کار را به آژانس های تبلیغاتی فعال در حوزه گوگل ادز بسپارید.

سخن پایانی

در نهایت چیزی که می تواند باعث موفقیت و یا عدم موفقیت تبلیغات شما شود، مدیریت صحیح کمپین تبلیغاتی شما است. هر نوع تبلیغاتی باید در زمان درست و به شکل صحیح و استاندارد آن انجام شود. اگر تبلیغات شما به بهترین شکل انجام شود اما وب سایت شما نتواند پاسخگوی نیاز های کاربر باشد، نمی توانید از تبلیغات خود نتیجه مورد نظر را بگیرید. مدیریت یک کمپین تبلیغات گوگل فقط به معنای شارژ اکانت گوگل ادز و چیدمان کمپین نیست. برای دریافت بهترین نتیجه ممکن از تبلیغات لازم است تمام فاکتورهای تاثیر گذار بر تبلیغات بررسی شود و در صورت وجود ایرادات احتمالی فورا نسبت به برطرف سازی آن ها اقدام شود.

سلب مسئولیت: این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و اِروتِک مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *