Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برای یادگیری تعمیرات موبایل ، کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم؟

برای یادگیری تعمیرات موبایل ، کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم؟ [بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند درصد احتمال دارد که فردی ، گوشی موبایل چند میلیونی خود را برای تعمیر ، به یک تعمیرکار بی تجربه و غیرحرفه ای بسپارد؟؟ تقریبا میتوان گفت صفر درصد . به دلیل اینکه حتی خود شماهم حاضر نیستید که گوشی موبایل گران قیمت خود ، که دارای اطلاعات مهمی هست را به کسی در حرفه تعمیرات موبایل قابل اعتماد نیست واگذار کنید.

در سال های اخیر قیمت گوشی موبایل رشد چشمگیری را داشته است ، که یکی از دلایل افزایش قیمت گوشی موبایل ، استفاده از تکنولوژی های خاص و پیچیده در ساخت و تولید موبایل بوده است . علاوه بر این ، با پیشرفت تکنولوژی و وابسته شدن زندگی انسان ها به تکنولوژی ، تمامی افراد برای ارتباط با یکدیگر و انجام پنجاه درصد از کارهای روزانه خود مانند کارت به کارت ، پرداخت قبض و برقراری ارتباط و … به تلفن همراه نیاز دارند.

با افزایش تعداد روز افزون مشتریان بازار موبایل و درخواست بسیار زیاد خرید گوشی موبایل ، بازار موبایل را به یکی از بازار های پردرآمد تبدیل کرده است . همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم ، زمانی که گوشی افراد به تعمیر نیاز پیدا می کند ، به مغازه تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل مراجعه می کنند.  با قیمت های گران گوشی موبایل ، بیشتر مردم توان خریدن گوشی های جدید را ندارند ، به همین دلیل اگر مشکلی برای گوشی موبایلشان ایجاد شود به جای تعویض گوشی موبایل ، به مراکز معتبر تعمیرات موبایل مراجعه می کنند.

بنابراین شغل تعمیرات موبایل به دلیل تعداد زیاد مراجعه کننده ، به یکی از شغل های پردرآمد تبدیل شده و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است که بتوانند در زمینه تعمیرات موبایل ، به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شده و درآمد بالایی را کسب کنند.

برای یادگیری تعمیرات موبایل ، کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم؟

برای یادگیری تعمیرات موبایل ، کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم؟

آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس ، یکی از بهترین و معتبر ترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در شهر تهران است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت می کند و بیش از 4300 هنرجو را در زمینه تعمیرات موبایل به یک تعمیر کار حرفه ای تبدیل کرده و آن ها را در مسیر رسیدن به بازار پردرآمد تعمیرات موبایل هدایت و راهنمایی کرده است.

آموزش تعمیرات موبایل ، هم در زمینه نرم افزار و هم در زمینه سخت افزار را میتوانید در دوره های آموزشگاه توبیکس یاد بگیرید . در پایان دوره های آموزش تعمیرات موبایل توبیکس مدارک معتبر به هنرجویان اعطا می شود که در بیش از 70 کشور دنیا معتبر می باشد.

همچنین کارآموزان آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس می توانند به صورت اقساط (بدون ضامن) و با بهترین قیمت ، تمامی لوازم و ابزار های مورد نیاز تعمیرات موبایل را برای شروع کسب و کارشان تهیه کنند.

بدون شک می توان گفت که شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه توبیکس ، شروع آینده موفق شغلی شماست.

برای یادگیری تعمیرات موبایل ، کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم؟

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل توبیکس چه مطالبی را یاد میگریم؟

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل توبیکس می‌آموزید که انواع گوشی های دارای سیستم عامل آی او اس و اندروید را تعمیر کنید . آموزش های عملی و جامع ما باعث می شود بعد از اتمام دوره بتوانید وارد بازار کار شوید و تمامی انواع موبایل را تعمیر کنید.  اساتید با دانش بین المللی و دارای مدرک دانشگاهی و موفق در بازار کار ، کامل ترین سرفصل های نرم افزار و سخت افزار به کارآموزان آموزش می دهند که این سرفصل ها شامل:

همچنین مطالعه کنید
سرور مجازی ایران بخریم یا اروپا؟

سرفصل سخت افزار

  • آموزش تعمیر گوشیهای سوخته ، آب خورده ، ضربه خورده
  • آموزش الکترونیک به همراه تست قطعات
  • سیم کشی و ترمیم مدار قطع شده
  • کپسول گوشی و نحوه تست و عیب یابی
  • و…

سرفصل نرم افزار

  • آموزش نصب رام و آپدیت اندروید
  • حل مشکلات نرم افزاری اعم از هنگی و گیر کردن روی لوگو
  • آموزش بک آپ و پشتیبان گیری
  • آموزش ریستور کردن و اپدیت ios گوشی های ایفون
  • و…

می توانید برای مشاهده تمامی سرفصل های دوره آموزش تعمیرات موبایل توبیکس به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس مراجعه کنید.

آیا پس از پایان دوره تسلط بر تعویض و تعمیر قطعات موبایل دارم؟

بله ، شما در دوره های آموزش تعمیرات موبایل توبیکس با ساختار گوشی ، اجزای آن و وظیفه هر قطعه به کار رفته در موبایل آشنا خواهید شد. به قطعات الکترونیکی بر روی برد موبایل و کارکرد آنها آشنا می شوید و می‌آموزید چطور این قطعات را تعمیر یا تعویض نمایید.

هزینه ی شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل توبیکس چقدر است؟

یکی از موارد مهمی که افراد برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل به آن توجه می کنند ، شهریه ای است که آموزشگاه دریافت می کند. خوشبختانه هزینه ای که آموزشگاه توبیکس برای دوره های آموزش تعمیرات موبایل دریافت می کند ، بسیار منصفانه است و تمامی افراد توانایی پرداخت و شرکت در دوره ها را دارند. جهت اطلاع دقیق از هزینه های دوره آموزش تعمیرات موبایل با شماره 02147627627 تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام برای کارآموزان خارج از تهران به چه صورت است؟

آموزشگاه توبیکس امکان ثبت نام دوره های آموزش تعمیرات موبایل را برای کارآموزانی که در خارج تهران زندگی می کنند نیز فراهم کرده است. کارآموزان پس از واریز هزینه پیش پرداخت ثبت نام در دوره های آموزش تعمیرات موبایل توبیکس ، جهت هماهنگی های لازمه کارشناسان آموزشگاه توبیکس با شما تماس خواهند گرفت و خوابگاه های مناسب به شما معرفی خواهد شد.

برای یادگیری تعمیرات موبایل ، کدام آموزشگاه را انتخاب کنیم؟

جمع بندی

در این مقاله به بازار پردرآمد تعمیرات موبایل پرداختیم و سعی کردیم شما را برای انتخاب بهترین آموزشگاه برای آموزش تعمیرات موبایل و  یادگیری تعمیر گوشی راهنمایی کنیم. پیشنهاد ما به شما برای یادگیری تعمیرات موبایل ، شرکت در آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس است که تمامی نکات تعمیرات موبایل از صفر تا وارد شدن به بازار کار به شما آموزش داده می شود . پس از اتمام دوره آموزشگاه توبیکس کارآموزان به صورت مادام العمر پشتیبانی می شوند و می توانند سوالات خود را با استاد مطرح کنند ، هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزش تعمیرات موبایل می توانند وارد بازارکار شوند و کار خود را شروع کنند.

سلب مسئولیت: این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و اروتک مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>