جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

12 مهر 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

آپدیت iOS 18 شارژ باتری آیفون‌ها را خالی می‌کند! [راهکار]

آپدیت iOS 18 شارژ باتری آیفون‌ها را خالی می‌کند! [راهکار]

به گفته برخی کاربران، آپدیت iOS 18 درصد قابل‌توجهی از شارژ باتری آیفون آن‌ها را خالی می‌کند! اما این اتفاق به چه دلیلی رخ می‌دهد و چگونه می‌توان از وقوع آن جلوگیری کرد؟ برای بررسی جزئیات بیشتر این خبر با اِروتِک همراه باشید.

آماده شدن فضانوردان استارلاینر برای بازگشت به زمین با فضاپیمای دراگون!

فضانوردان استارلاینر برای بازگشت به زمین با فضاپیمای دراگون اسپیس‌ایکس آماده می‌شوند!

فضانوردان استارلاینر لباس‌های فضایی اسپیس‌ایکس خود را آزمایش کردند و تمرینات اضطراری را انجام دادند تا برای سفر بازگشت خود به زمین با فضاپیمای دراگون آماده شوند.

اپل احتمالاً دکمه فیزیکی Home Button را در آیفون SE 4 حذف خواهد کرد!

آیفون SE جدید احتمالاً بدون دکمه فیزیکی Home معرفی خواهد شد!

به گفته مارک گورمن (خبرنگار نشریه بلومبرگ) اپل قصد دارد دکمه فیزیکی Home Button را در آیفون SE 4 حذف و آن را با سیستم احراز هویت بیومتریک Face ID جایگزین کند! برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با اِروتِک همراه باشید.

ساعت های Wear OS به‌زودی می‌توانند بدون نیاز به گوشی پیام‌های RCS بفرستند!

ساعت های Wear OS به‌زودی می‌توانند بدون نیاز به گوشی، پیام‌های RCS بفرستند!

به نظر می‌رسد به‌زودی ارسال پیام‌های RCS با ساعت‌های هوشمند مبتنی‌ بر سیستم‌عامل Wear OS بدون نیاز به گوشی ممکن خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر و آشنایی با گزارش جدیدی که به مجهز شدن سیستم‌عامل Wear OS به این ویژگی پرداخته است، با اِروتِک همراه باشید.

تاریخ عرضه بازی The Alters تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد!

تاریخ عرضه بازی The Alters تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد!

بازی The Alters که برای عرضه در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده بود، با تأخیر مواجه شده است و تا سال میلادی بعدی در دسترس قرار نخواهد گرفت. برای اطلاع از دلایل این تعویق و آشنایی بیشتر با جدیدترین بازی علمی‌تخیلی استودیو 11 بیت، با اِروتِک همراه باشید.

اولین هتل چاپ سه‌بعدی جهان، El Cosmico، در صحرای تگزاس افتتاح خواهد شد!

اولین هتل چاپ سه‌بعدی جهان، El Cosmico، در صحرای تگزاس افتتاح خواهد شد!

کمپانی آیکن، شرکتی پیشرو در زمینه معماری چاپ سه‌بعدی، اکنون مشغول ساخت پروژه هتل کمپ El Cosmico در صحرای تگزاس است. این هتل به‌عنوان اولین هتل چاپ سه‌بعدی جهان معرفی شده و شامل مناطق کمپینگ، خانه‌های مخصوص تعطیلات و امکانات مشترک خواهد بود.

اندروید 16 احتمالاً زودتر از انتظارها منتشر خواهد شد!

اندروید 16 احتمالاً زودتر از انتظار منتشر خواهد شد!

به نظر می‌رسد تاریخ انتشار اندروید 16 با نسخه‌های چند سال اخیر اندروید متفاوت خواهد بود و این سیستم‌عامل زودتر از انتظار منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و آشنایی با جدیدترین گزارشات پیرامون اندروید 16، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی های برتر سپتامبر 2024 از نگاه آنتوتو (AnTuTu) مشخص شدند!

طبق روال هر ماه، آنتوتو هر دو لیست خود برای بهترین گوشی‌های پرچم‌دار و بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی قدرتمند یا قاتل پرچم‌دار ماه سپتامبر ۲۰۲۴ را منتشر کرد. برای آشنایی با گوشی‌هایی که به این دو لیست راه پیدا کرده‌اند، با اِروتِک همراه باشید.

12 مهر 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه