جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چراغ سقفی هوشمند فیلیپس هیو تنتو روانه بازار شد

چراغ سقفی هوشمند فیلیپس هیو تنتو روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری جدید چراغ‌های سقفی هوشمند فیلیپس هیو تنتو (Philips Hue Tento) به‌طور رسمی راهی بازار شد. این سری چراغ هوشمند قادر به تولید و نمایش چندین نور سفید و رنگ قابل شخصی‌سازی است و از طریق برنامه‌ی مخصوص فیلیپس هیو کنترل می‌شود. برند فیلیپس همچنین چراغ سقفی داتورا (Datura) را در کنار سری تنتو به بازارها آورده است.

نسخه‌های سری تنتو شامل سه نوع مختلف نور سفید می‌شود و سه اندازه‌ی متفاوت نیز برای این چراغ سقفی هوشمند در نظر گرفته شده است. علاوه‌ بر این، علاقه‌مندان می‌توانند گزینه‌ی دلخواه خود را بین فریم‌های سیاه یا سفید انتخاب کنند.

چراغ سقفی هوشمند فیلیپس هیو تنتو از یک منبع نور LED بهره می‌گیرد که طول عمر آن به حداکثر ۲۵٬۰۰۰ ساعت می‌رسد. این چراغ سقفی هوشمند می‌تواند نور بسیار کمی را ارائه دهد. حداکثر روشنایی این محصول نیز ۳٬۵۰۰ لومن است، که کمتر از منبع نور دوگانه‌ی چراغ سقفی Datura با ۴٬۸۵۰ لومن به حساب می‌آید. با استفاده از برنامه‌ی فیلیپس هیو می‌توان چراغ سقفی تنتو را از راه دور کنترل استفاده کرد. تنتو حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به چراغ سقفی Datura دارد و برای محیط‌های بزرگی مانند گاراژ طراحی شده است. از سوی دیگر، چراغ سقفی Datura برای استفاده در اتاق خواب یا اتاق نشیمن گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

چراغ سقفی هوشمند فیلیپس هیو تنتو روانه بازار شد

قیمت چراغ سقفی هوشمند فیلیپس هیو تنتو در اروپا از ۶۹٫۹۹ یورو (حدود ۷۵ دلار) برای مدل سفیدرنگ ۲۹٫۱ سانتی‌متری آغاز می‌شود. گران‌ترین مدل این چراغ سقفی با اندازه‌ی ۵۴٫۲ سانتی‌متری و رنگ سفید محیطی ۱۹۹٫۹۹ یورو (تقریباً ۲۱۴ دلار) قیمت دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *