Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

به‌زودی فروشگاه درون بازی به Tekken 8 اضافه خواهد شد

به‌زودی فروشگاه درون بازی به Tekken 8 اضافه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ژانر مبارزه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی معمولاً نسبت به سایر ژانرها بیشتر تحت تأثیر خریدهای درون برنامه‌ای غیرمنصفانه و شدید قرار می‌گیرد. عناوین مبارزه‌ای جدیدی مانند Street Fighter 6 و Mortal Kombat 1 نیز اخیراً نمونه‌های برجسته‌ی این مسئله بودند و طمع ناشران این‌گونه بازی‌ها را به نمایش گذاشتند. به همین خاطر، وقتی که بازی Tekken 8 بدون خریدهای درون برنامه‌ای منتشر شد، علاقه‌مندان به این ژانر از تنوع خوشایندی نسبت به روند چند سال اخیر بازی‌های مبارزه‌ای لذت بردند. اما همان‌طور که بسیاری انتظار داشتند، ظاهراً بازی Tekken 8 نیز میزبان خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود.

طبق آن‌چه که یکی از کاربران ردیت (Reddit) به‌تازگی در این وب‌سایت به اشتراک گذاشته است، یک پیام درون بازی نشان می‌دهد که این عنوان مبارزه‌ای به‌زودی یک فروشگاه با نام «Tekken Shop» را اضافه خواهد کرد. این فروشگاه درون بازی احتمالاً مکانی است که بازیکنان می‌توانند در آن برای خرید آیتم‌ها پول واقعی خرج کنند. باید امیدوار بود که آیتم‌های این فروشگاه تنها تزئینی و ظاهری باشند و برچسب قیمتی منطقی و مناسبی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شود. با این حال، خریدهای درون برنامه‌ای سایر عناوین مبارزه‌ای قبلاً نشان داده است که سازندگان علاقه‌ای به قیمت‌گذاری منطقی آیتم‌های فروشگاه درون بازی ندارند!

همچنین مطالعه کنید
اسناد طراحی بازی مولتی‌ورسوس کمپانی برادران وارنر فاش شد!

احتمالاً جزئیات بیشتری درباره‌ی این فروشگاه در روز ۲۰ فوریه (۱ اسفند) توسط بندای نامکو (Bandai Namco) به اشتراک گذاشته خواهد شد، چرا که رونمایی از نقشه‌راه پس از عرضه‌ی بازی Tekken 8 برای همان تاریخ برنامه‌ریزی شده است. می‌توان انتظار داشت که در جریان این رونمایی، اطلاعات بیشتری در مورد بسته‌های الحاقی این بازی نیز در دسترس قرار بگیرد. بندای نامکو قبلاً تأیید کرده بود که ۴ مبارز جدید در قالب بسته‌های الحاقی فصلی طی سال اول عرضه‌ی Tekken 8 به این بازی اضافه می‌شوند. در حال حاضر می‌دانیم که شخصیت محبوب ادی گوردو در بهار جاری به جدیدترین قسمت سری تکن راه پیدا خواهد کرد، اما هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی سایر شخصیت‌های آینده منتشر نشده است.

بازی Tekken 8 هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. این بازی در زمان عرضه با استقبال گسترده‌ی منتقدان و بازیکنان مواجه شد و تنها در عرض سه هفته پس از انتشار، توانست بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند. برای آشنایی با ۱۵ نکته‌ی کاربردی و مهم که به تجربه‌ی شما از این بازی مبارزه‌ای جذاب کمک خواهند کرد، به این‌جا مراجعه کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>