Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نمایش گوشی جمع شونده موتورولا و لپ‌تاپ لنوو در رویداد Lenovo Tech World 2022

نمایش گوشی جمع شونده موتورولا و لپ‌تاپ لنوو در رویداد Lenovo Tech World 2022

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

لنوو در حال برگزاری کنفرانس Lenovo Tech World 2022 خود است که البته نکات بسیار زیاد و جالبی در مورد دستگاه‌های آینده از این کمپانی و برند زیرمجموعه‌اش یعنی موتورولا وجود دارد. یکی از جالب‌ترین خبرهای این رویداد از لوکا روسی (یکی از مدیران لنوو) بود که یک گوشی جمع شونده (رول شونده) از موتورولا را به نمایش گذاشت که با کمک یک دکمه فیزیکی در کناره دستگاه، به‌صورت عمودی از یک نمایشگر کوتاه 5 اینچی به یک نمایشگر بلند 6.5 اینچی گسترش می‌یابد.

محتوا و رابط کاربری این گوشی هوشمند جمع شونده نیز به‌صورت پویا تنظیم می‌شود تا هنگام تماشای ویدیو، نمایشگر را گسترش دهد.

این گوشی جمع شونده در مرحله فعلی خود تنها اثبات یک طرح مفهومی است، اگرچه نمایشگرهای OLED منعطف بخشی از مجموعه دستگاه‌های فعلی لنوو و موتورولا با لپ‌تاپ ThinkPad X1 Fold 2022 و سری گوشی‌های هوشمند ریزر موتورولا هستند. هر دو شرکت نیز به کار بر روی فاکتورهای فرم جدید و استفاده از کیس برای دستگاه‌هایی با نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر ادامه خواهند داد.

لنوو همچنین در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ با نمایشگر قابل جمع شدن است که یک نمایشگر عمودی در حال گسترش را برای وظایف چندوظیفه‌ای بهتر، مرور و استفاده از لپ‌تاپ ارائه می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
ربات کشاورز جدید استارتاپ Iron Ox به‌ نام گروور (Grover)، قادر به حمل وزنی در حدود نیم تن است!

لنوو در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های گوشی و لپ‌تاپ جمع شونده خود به اشتراک نگذاشته است‌ و ما نمی‌دانیم که این دستگاه‌ها وقتی وارد بازار شوند چه نام خواهند داشت. البته Moto Rolla می‌تواند نامی زیبا برای گوشی‌های جمع شونده باشد، اما اجازه دهید در اینجا خیلی جلوتر نرویم، زیرا حداقل چند سال با دیدن این دستگاه‌ها به شکل تجاری فاصله داریم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>