جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت اوپو پد 3 با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام روانه بازار خواهد شد!

تبلت اوپو پد 3 با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام روانه بازار خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته اکانت دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station، افشاگر تکنولوژی) برخی از مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد 3 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. اکنون این اکانت افشاگری اطلاعات بیشتری را در رابطه با این دستگاه فاش کرده و ادعا می‌کند اوپو تراشه پرچم‌دار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3، را برای این تبلت در نظر گرفته است.

همچنین به گفته DCS این دستگاه از «اتصال به شبکه ارتباط میدان نزدیک (NFC)» و «نتقال فایل سریع بین دستگاه‌های اوپو» پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این انتظار می‌رود اوپو پد 3 به واسطه پشتیبانی از پروتکل اشتراک‌گذاری ارتباط (communication sharing) 2.0 امکان «به‌اشتراک‌گذاری اتصال 5G، پاسخگویی هم‌زمان به تماس‌های دریافتی از دو سیم‌کارت تعبیه‌شده بر روی دستگاه، دریافت هم‌زمان پیامک و …» را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین به‌نظر می‌رسد تمامی قابلیت‌های جدید این تبلت به‌صورت سراسری و یک‌پارچه در رابط کاربری ColorOS (مبتنی بر اندروید 14) ادغام شوند.

پیش از این نیز گواهی 3C دریافت‌شده توسط این تبلت، پشتیبانی آن از شارژ سریع سیمی با سرعت «67 واتی» را تأیید کرده بود. اوپو پد 3 دارای یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 12.1 اینچی با «رزولوشن 3000 در 2120 پیکسلی (3K)، تراکم پیکسلی 304 (ppi)، نسبت تصویر 7:5 و حداکثر روشنایی 900 نیتی» است. همچنین این نمایشگر یک دوربین سلفی «8 مگاپیکسلی» را نیز در دل خود جای داده و از این طریق با ارائه قابلیت «تشخیص چهره دوبعدی» از «احراز هویت بیومتریک» پشتیبانی کرده و امنیت هرچه بیشتر دستگاه را برای کاربر خود تضمین می‌کند.

تبلت اوپو پد 3 با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام روانه بازار خواهد شد!

علاوه بر این به گزارش DCS اوپو پد 3 در قاب پشتی خود به یک دوربین «13 مگاپیکسلی» مجهز بوده و از نسل دوم قلم لمسی Oppo Stylus نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این تبلت به «چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3» مجهز باشد و اوپو آن را با «رم 16 گیگابایتی» و «فضای ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایتی» پیکربندی نماید. در نهایت پیش‌بینی می‌شود این دستگاه، مشابه با اوپو پد 2، به یک باتری «9510 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت «67 واتی» مجهز باشد و برای اتصالات فیزیکی نیز یک پورت USB 3.2 نسل 1 را ارائه دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *