Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی قاتل پرچمدار شیائومی سیوی 4 پرو رسماً معرفی شد

گوشی قاتل پرچمدار شیائومی سیوی 4 پرو رسماً معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی امروز سیوی 4 پرو (Civi 4 Pro) را به عنوان اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 در چین معرفی کرد. این گوشی دارای دوربین‌های سه‌گانه با برند لایکا در پشت، دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی در جلو و بدنه‌ای نازک و سبک است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جذاب با اِروتِک همراه باشید.

سیوی 4 پرو حول یک صفحه‌نمایش 6.55 اینچی امولد با وضوح 2750 در 1236 پیکسلی ساخته شده است. این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی 3000 نیتی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر و بریدگی دوربین قرصی‌شکل آن توسط گوریلا گلس Victus 2 محافظت می‌شوند.

گوشی قاتل پرچمدار شیائومی سیوی 4 پرو رسماً معرفی شد

دوربین‌های سلفی دوگانه نیز از سنسورهای 32 مگاپیکسلی بهره می‌برند. دوربین اصلی دارای زاویه دیده 78 درجه‌ای و گشودگی دیافراگم f/2.0 است، در حالیکه سنسور ثانویه برای عکس‌های فوق‌عریض درنظر گرفته شده و دارای زاویه دید 100 درجه‌ای و گشودگی دیافراگم f/2.4 می‌باشد.

در قاب پشتی دستگاه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همان سنسور موجود در ردمی K70 پرو مجهز بوده و یک دوربین پرتره 50 مگاپیکسلی دیگر (با زوم تله‌فوتو 2 برابر) نیز وجود دارد. دوربین سوم هم یک سنسور 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق‌عریض 120 درجه‌ای است. علاوه بر دوربین‌ها یک فلاش LED نیز وجود دارد که چینش مربعی‌‌شکل جزیره دوربین دایره‌ای این گوشی را تکمیل می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
احتمالاً تمام مدل‌های آیفون 15 سال آینده به قابلیت داینامیک آیلند مجهز خواهند شد

سیوی 4 پرو دارای یک باتری 4700 میلی‌‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. شیائومی ادعا می‌کند که این باتری را می‌توان در مدت 40 دقیقه به‌صورت کامل شارژ کرد. رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید 14 نیز بخش نرم‌افزاری این گوشی را پوشش می‌دهد.

گوشی قاتل پرچمدار شیائومی سیوی 4 پرو رسماً معرفی شد

شیائومی سیوی 4 پرو در چهار رنگ سبز وحشی، صورتی ملایم، آبی نسیمی و مشکی ستاره‌ای عرضه می‌شود. این رنگ‌ها با پیکربندی حافظه 12 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت اولیه 415 دلار (380 یورو) به‌فروش می‌رسند.

گوشی قاتل پرچمدار شیائومی سیوی 4 پرو رسماً معرفی شد

همچنین سه نسخه دیگر از سیوی 4 پرو با چرم Kona در رنگ‌های سفید، صورتی و آبی وجود دارد که هر کدام 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند. قیمت این گوشی‌ها مشابه با نسخه پایه بوده اما تعداد آنها محدود است، به این معنی که پس از فروخته شدن تمام نسخه‌ها، تبلیغات حول آنها به پایان می‌رسد!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>