Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر و مشخصات کلیدی تبلت جان‌سخت اوکیتل RT8 فاش شد

تصاویر و مشخصات کلیدی تبلت جان سخت اوکیتل RT8 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اوکیتل (Oukitel) با آغاز سال جاری میلادی از تبلت اوکیتل OT8 با کاربری “سرگرمی، آموزشی و تجاری” رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد یک تبلت مقاوم و جان‌سخت دیگر به نام “اوکیتل RT8” را تا اواخر ماه مارس (اواسط فروردین) به بازار معرفی نماید. به‌تازگی نیز برخی از تصاویر زنده و مشخصات کلیدی این دستگاه به بیرون درز کرده است. در این مطلب از اِروتِک به شرح کوتاهی از مشخصات افشاءشده از این تبلت جذاب و متمایز خواهیم پرداخت.

مشخصات کلیدی تبلت اوکیتل RT8

تبلت اوکیتل RT8 ضخامتی در حدود 15.1 میلی‌متر و وزنی 997 گرمی دارد و از یک “صفحه نمایش 11 اینچی با رزولوشن 2K” با حاشیه‌های اطراف نمایشگر “ضخیم و مقاوم” بهره می‌برد. با حرکت به سمت قاب پشتی دستگاه، با جزیره دوربین منحصربه‌فرد مستطیلی‌شکل (با چینش افقی) مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین به سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از “یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (سنسور تولیدشده توسط کمپانی سونی)، یک دوربین دید در شب (Night Vision) 20 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی” مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است، کمپانی اوکیتل یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را نیز بر روی این تبلت مقاوم تعبیه کرده است.

تبلت اوکیتل RT8 به “تراشه هلیو (Helio) G99، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 1 ترابایت)” مجهز بوده و بر روی سیستم عامل اندروید 13 عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، یک باتری بزرگ 20000 میلی‌آمپر ساعتی مسئولیت تغذیه‌رسانی به این تبلت مقاوم را برعهده دارد. لازم به ذکر است این باتری از شارژ سیمی با سرعت 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
احتمال رونمایی قریب‌الوقوع از تبلت گلکسی تب اکتیو 4 پرو با دریافت چند گواهینامه‌ مختلف

با استناد به تصاویر منتشرشده، کمپانی اوکیتل با طراحی یک بند دستی چرمی (به عنوان یک اکسسوری/ لوازم جانبی) تلاش کرده بر “سهولت فرآیند حمل” و “کنترل و تسلط بیشتر کاربر در هنگام جابه‌جایی” این تبلت سنگین‌وزن بیفزاید.

تصاویر و مشخصات کلیدی تبلت جان‌سخت اوکیتل RT8 فاش شد

علاوه بر این لوازم جانبی این تبلت تنها به بند چرمی محدود نبوده و این کمپانی ضمن طراحی یک پایه درجه یک (براکت تولیدشده از آلیاژی از فلزات)، بستری مناسبی برای قرارگیری تبلت در حالت عمودی بر روی سطوح برای “تماشای فیلم، برقراری تماس ویدیویی و ..” را برای کاربران این دستگاه فراهم کرده است.

تصاویر و مشخصات کلیدی تبلت جان‌سخت اوکیتل RT8 فاش شد

علاوه بر این، انتظار می‌رود تبلت مقاوم و جان‌سخت اوکیتل RT8 از گواهینامه IP68/69K (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) و گواهینامه درجه نظامی MIL-STD-810H (مقاومت در برابر رطوبت، دمای بسیار بالا و شوک) پشتیبانی نماید. در نهایت پیش‌بینی می‌شود این تبلت مقاوم با برچسب قیمتی 300 دلاری از طریق وب‌سایت رسمی کمپانی اوکیتل و وب‌سایت فروشگاهی آمازون به فروش برسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>