Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

CES 2024؛ زپ هلث از حلقه هوشمند آمازفیت هلیو و سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی رونمایی کرد

زپ هلث از حلقه هوشمند آمازفیت هلیو و سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته برند آمازفیت (Amazfit) که به عنوان یک زیربرند از شرکت فناوری سلامت زپ هلث (Zepp Health) در حوزه پوشیدنی‌های هوشمند (متمرکز بر حوزه سلامت و تناسب اندام) فعالیت می‌کند، در نمایشگاه CES 2024 از اولین حلقه هوشمند خود تحت عنوان “آمازفیت هلیو (Amazfit Helio)” رونمایی کرد.

مشخصات حلقه هوشمند آمازفیت هلیو

حلقه هوشمند آمازفیت هلیو منطبق بر نیازهای ورزشکاران توسعه یافته است و بر روی “ارائه برنامه‌های ریکاوری حرفه‌ای و مورد نیاز” و “بهبود عملکرد” ورزشکاران تمرکز دارد. این حلقه هوشمند با استفاده از آلیاژ تیتانیوم (سازگار با پوست) طراحی و توسعه یافته است و در سایزهای “10” با وزن 3.8 گرمی و سایز “12” با وزن 4 گرمی به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است، این حلقه هوشمند از استاندارد مقاومتی 10ATM پشتیبانی می‌کند و در برابر “رطوبت و پاشش قطرات آب” مقاوم است.

CES 2024؛ زپ هلث از حلقه هوشمند آمازفیت هلیو و سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی رونمایی کرد

حلقه هوشمند آمازفیت هلیو از قابلیت‌های رایج حوزه “سلامت و تناسب اندام” پشتیبانی می‌کند و عملکردهایی از جمله “ردیابی خواب، نظارت بر روی ضربان قلب، پشتیبانی از حالات مختلف ورزشی” را به کاربر خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این حلقه هوشمند با استفاده از حسگر EDA (فعالیت الکترودرمال) بر روی احساسات کاربر خود نیز نظارت کرده و از “سلامت روانی” وی اطمینان حاصل می‌نماید. به گفته آمازفیت حلقه هوشمند هلیو داده‌های جامع مربوط به “وضعیت روحی و جسمی” کاربر را با دقتی که تنها از طریق گجت‌های پوشیدنی روی انگشت امکان‌پذیر است، جمع‌آوری کرده و بر روی آن‌ها نظارت می‌کند.

داده‌های سلامتی جمع‌آوری‌شده توسط این حلقه هوشمند با استفاده از اپلیکیشن “Zepp” تحلیل شده و به شیوه قابل درک از طریق محتوای “بصری” برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شوند و در هر هر لحظه کاربر با استفاده از این نتایج به راحتی می‌تواند تصمیم بگیرد که روی “ادامه فعالیت‌های ورزشی و انجام تمرینات بیشتر” یا “ریکاوری” تمرکز داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
فناوری شارژ بی سیم موبایل

لازم به ذکر است، کاربران می‌توانند از حلقه آمازفیت هلیو به صورت یک “گجت مستقل” یا به عنوان “گجت مکمل” ساعت هوشمند آمازفیت بهره ببرند. در صورت استفاده هم‌زمان از ساعت و حلقه هوشمند آمازفیت، داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط هر دو گجت با یک‌دیگر ادغام شده و برای تجزیه و تحلیل عمیق‌تر به اپلیکیشن “Zepp” فرستاده می‌شوند.

در حالیکه آمازفیت تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با ظرفیت باتری حلقه هوشمند آمازفیت هلیو را ارائه نکرده است، اما با استناد به آزمایشات فعلی تنها با یک نوبت شارژ کردن، کاربران قادرند تا 5 روز از عملکردهای این حلقه هوشمند بهره ببرند.

در حال حاضر، این حلقه هوشمند در یک دوره آزمایشی 3 ماهه “به صورت رایگان” در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد و جزئیات “قیمت” و “زمان فروش آزاد” این گجت کاربردی در ماه مارس سال میلادی جاری اعلام خواهد شد.

CES 2024؛ زپ هلث از حلقه هوشمند آمازفیت هلیو و سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی رونمایی کرد

مشخصات سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی

علاوه بر حلقه هوشمند هلیو، شرکت فناوری سلامت زپ هلث در این نمایشگاه از سمعک‌های “زپ کلریتی پیکسی (Zepp Clarity Pixie)” نیز رونمایی کرد. این سمعک‌های “تقریباً نامرئی (داخل گوشی)” به منظور رفع نیازهای کاربران دارای اختلال شنوایی در سطوح “خفیف تا متوسط” طراحی و توسعه یافته‌اند.

بدنه سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی از جنس “آلیاژی از تیتانیوم” و گوشی داخلی گنبدی‌شکل آن از جنس “سیلیکونی درجه پزشکی” می‌باشد. هر جوانه این سمعک وزنی در حدود “1.1 گرم” دارد. این سمعک‌ها از رتبه IPX7 برخوردارند و از قابلیت “حذف نویز محیطی” نیز پشتیبانی می‌کنند.

به ادعای کمپانی زپ هلث، عمر باتری سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی “17 ساعته” است و کاربران می‌توانند هر دو جوانه این سمعک را از طریق پورت USB-C تعبیه‌شده بر روی کیس آن در مدت “2 ساعت و نیم” به صورت کامل شارژ نمایند. لازم به ذکر است، این این سمعک‌ها از “شارژ بی‌سیم” نیز پشتیبانی می‌کنند.

سمعک‌های زپ کلریتی پیکسی با قیمت 1999 دلار از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی به فروش می‌رسند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>