Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت Teclast P30T با قیمت 70 دلار به بازار عرضه شد

تبلت Teclast P30T با برچسب قیمتی 70 دلاری به بازار عرضه شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اوایل ماه میلادی جاری، کمپانی Teclast (مستقر در چین) از تبلت Teclast P30T رونمایی کرد. روز گذشته این تبلت با برچسب قیمتی 499 یوانی (70 دلاری) و سیستم عامل از پیش نصب‌شده اندروید 14 به بازار عرضه شد. در این مطلب به شرح کوتاهی از مشخصات این تبلت خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات تبلت Teclast P30T

تبلت Teclast P30T از یک “صفحه نمایش IPS در ابعاد 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسلی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتزی” بهره می‌برد. کمپانی Teclast به واسطه بهره‌گیری از فناوری TDDI (ادغام درایور لمسی و نمایشگر) در طراحی این صفحه نمایش، “بهبود وضوح بصری” و “پاسخ‌گویی لمسی” را برای کاربران تضمین کرده است. علاوه بر این زاویه دید گسترده 178 درجه‌ای این تبلت، تجربه بصری سه‌بعدی فوق‌العاده روانی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد.

تبلت Teclast P30T با قیمت 70 دلار به بازار عرضه شد

از منظر ویژگی‌های زیبایی‌شناسی، تبلت Teclast P30T تقریباً بی‌کم و کاست است. این تبلت با وزن سبک خود (در حدود 440 گرم) بدنه‌ای از جنس فلز دارد و تنها در یک گزینه رنگی “خاکستری” با روکشی براق به بازار عرضه می‌شود. طراحی حاشیه‌های صاف این تبلت به گونه‌ای صورت گرفته است که ضمن رعایت معیارهای زیبایی‌شناسی، راحتی و سهولت استفاده را نیز برای کاربر تضمین نماید.

همچنین مطالعه کنید
بررسی کوتاه کروم‌بوک 2 در 1 Flip CX5 ایسوس

تبلت Teclast P30T به پردازنده Allwinner A523 (هشت هسته‌ای A55) با حداکثر فرکانس 1.8 گیگاهرتزی مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این محصول از یک رم 4 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 6 گیگابایت از طریق رم مجازی) و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 1 ترابایت از طریق اسلات میکرو اس‌دی) بهره می‌برد.

تبلت Teclast P30T از سیستم دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی با وضوح 2 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد و به یک باتری نسبتاً بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد.

از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از بلندگوهای دوگانه استریو
  • پشتیبانی از اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.4
  • ارائه اتصالات اینترنتی و دستگاه به دستگاه (اتصال تبلت به یک دستگاه دیگر) مطمئن، قوی و سریع

قابلیت‌های اندروید 14

به گفته کمپانی Teclast، این تبلت همراه با سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید 14 به دست کاربران خواهد رسید. این نسخه از سیستم عامل اندروید از قابلیت‌های بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند، برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

  1. ارائه قابلیت‌های کنترلی برای والدین: نظارت بر زمان نمایش صفحه (به منظور کنترل میزان استفاده کودک از تبلت در طی شبانه‌روز)
  2. به‌روزرسانی منوی کشویی برنامه‌ها
  3. پشتیبانی از حالت “قفل صفحه در حالت/جهت‌گیری افقی”
  4. بهره‌منید از نوار وظیفه (Taskbar) چند وظیفه‌ای
  5. ارائه حالت بهره‌وری (Productivity Mode) مشابه با سیستم‌های کامپیوتری شخصی (PC و لپ‌تاپ)
  6. پشتیبانی از جدیدترین وصله‌های امنیتی

منبع: Gizmochina | Tabletmonkeys

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>