Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایرباد Duopods A450 میوی با قابلیت پخش 45 ساعته موسیقی از راه می‌رسد!

ایرباد Duopods A450 میوی با قابلیت پخش 45 ساعته موسیقی از راه می‌رسد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هندی میوی (MIVI) قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور از ایرباد Duopods A450 خود رونمایی کند. در حالیکه تاکنون تاریخ رونمایی و عرضه رسمی این ایرباد مشخص نشده است، علاقه‌مندان قادرند اطلاعات این گجت زیبا و کاربردی را بر روی وب‌سایت فروشگاهی آمازون مشاهده کنند.

ایرباد Duopods A450 میوی با درایورهای 13 میلی‌متری خود، تجربه صوتی فراگیرتر و بیس (Bass/صداهایی با محدوده صوتی عمیق) قوی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. مجموع شارژ این ایرباد و کیس آن به 45 ساعت می‌رسد و هر جوانه به تنهایی قادر است تا به مدت 8.5 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. علاوه بر این، شارژ این ایرباد از طریق کابل USB Type-C صورت می‌پذیرد و در یک شارژ کوتاه 10 دقیقه‌ای، کاربران قادرند به مدت 500 دقیقه از ایرباد خود بهره ببرند.

ایرباد Duopods A450 میوی مبتنی بر هوش مصنوعی ENC (حذف نویز محیطی) طراحی شده است و به واسطه این امر و پشتیبانی از وضوح تماس HD، با حذف موثر نویز پس‌زمینه، تماس تلفنی واضحی را برای کاربر خود تضمین می‌نماید. علاوه بر این، این ایرباد با پشتیبانی از دستیار صوتی (Voice Assistant) به فرآیند استفاده سهولت و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و به واسطه پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.3، اتصالی پایدار و کارآمد را برای کاربر تضمین می‌کند.

ایرباد Duopods A450 میوی با طراحی دو رنگ، در 3 گزینه رنگی “مشکی و آبی آسمانی”، ” سرمه‌ای و فیروزه‌ای” و “سبز و کرم استخوانی” به بازار عرضه خواهد شد. در حالیکه کمپانی میوی تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با برچسب قیمتی و زمان عرضه این محصول را گزارش نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که این گجت کاربردی در هفته‌های آتی و با قیمت شگفت‌انگیز 899 روپیه (معادل 11 دلار) به بازار عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
ال‌جی با تولید Tiiun به سراغ ساخت تجهیزات باغبانی داخلی رفت!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>