Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر تبلت موتو تب G84 موتورولا منتشر شد

تصاویر رندر تبلت موتو تب G84 موتورولا منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در هفته‌های گذشته موتورولا از گوشی هوشمند موتو G84 خود رونمایی کرد. اما ظاهراً این کمپانی در حال کار بر روی یک تبلت با همین نام است. تبلت موتو تب جی 84 (Moto Tab G84) ‌به‌تازگی در تصاویر رندرهای رویت شده و در حالیکه هیچ مشخصاتی همراه تصاویر وجود ندارد، می‌توانیم برخی از ویژگی‌های آن را از این تصاویر تشخیص دهیم.

همانطور که در تصاویر مشخص است تبلت جدید موتورولا دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از قلم و صفحه کلید مغناطیسی است. همچنین بلندگوهای 2×2 تنظیم شده با کمپانی JBL و پشتیبانی از صدای Dolby نیز در این دستگاه وجود دارد.

پین‌های پوگو در پایین تبلت برای صفحه کلید و کاور مغناطیسی تعبیه شده‌اند. همچنین قلم مخصوص موتو G84 به‌صورت مغناطیسی به قاب پشتی متصل شده و جایگاه آن با یک بریدگی کوچک خودنمایی می‌کند. علاوه بر این، در این تصاویر می‌توانیم یک دوربین سلفی، یک پورت USB-C در سمت چپ و یک سینی کارت در سمت راست تبلت را مشاهده کنیم، اما هیچگونه جایگاهی برای جک صدا در این تصاویر دیده نمی‌شود.

تبلت تب G84 جانشین موتو تب G70 خواهد شد. البته موتورولا تب G62 را نیز در کارنامه خود دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این تب از نسل Gx4 به‌روزرسانی می‌شود یا خیر.

همچنین مطالعه کنید
رونمایی رسمی از تبلت‌های سری Pad 5 شیائومی؛ در جستجوی افتخار!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>