Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار جزییات جدیدی از گوشی ردمی K60 اولترا و تبلت شیائومی پد 6 مکس

انتشار جزییات جدیدی از گوشی ردمی K60 اولترا و تبلت شیائومی پد 6 مکس

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در گزارش‌های اولیه در رابطه با گوشی ردمی K60 اولترا ادعا می‌شد که قرار است در این گوشی از چیپست دایمنسیتی 9200 بهره گرفته شود اما بر اساس گزارشات جدید، در این گوشی از چیپست دایمنسیتی +9200 استفاده خواهد شد. چیپست دایمنسیتی +9200 دارای یک هسته Cortex-X3 با سرعت کلاک 3.35 گیگاهرتزی، سه هسته A715 با سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتزی و چهار هسته A510 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز می‌باشد. این مسئله به این معناست که این تراشه نسبت به سرعت کلاک 3.05/3.0/1.8 گیگاهرتز چیپست دایمنسیتی 9200، ارتقاء یافته است.
گوشی ردمی K60 اولترا همراه با شیائومی پد 6 مکس در پنچ‌مارک روئیت شد
علاوه بر این، این اعداد دقیقاً مشابه با اعدادی است که در نتیجه گیک‌بنچ 6.1.0 برای شیائومی 23078RKD5C به چشم می‌خورد و بر همین مبنا استنباط می‌شود که این گوشی باید همان ردمی K60 اولترا باشد. برای مادربرد این گوشی از عنوان “corot”، که نام رمزی مشترک با شیائومی 13T پرو است، استفاده شده است که از ارتباط این دو گوشی هوشمند با یک‌دیگر، حکایت دارد.
همچنین به‌نظر می‌رسد که گوشی ردمی K60 اولترا از سیستم‌عامل اندروید 13 و رم 12 گیگا‌باتی برای نسخه پایه و رم 16 گیگابایتی برای سایر نسخه‌ها بهره ببرد. با این حال، با استناد به نتایج متعددی که دارای تفاوت در امتیاز‌های عملکرد تک رشته‌ای و چند رشته‌ای می‌باشند این احتمال وجود دارد که نرم‌افزار گوشی به توسعه بیشتری نیاز دارد و هنوز برای انتشار رسمی آماده نیست.
انتظار می‌رود که در گوشی ردمی K60 اولترا از صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد همراه با نرخ به‌روز‌رسانی 144 هرتز و وضوح 1.5K بهره گرفته شود. ظرفیت باتری این گوشی هنوز به تایید نرسیده است و ممکن است یک باتری 5000 یا 5500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تامین کند. علاوه بر این، اخیراً این یک دستگاه گواهی شارژ سریع 120 واتی را دریافت کرده است و انتظار می‌رود که آن دسنگاه ردمی K60 اولترا باشد. ضمناً، این احتمال وجود دارد که از نام شیائومی 13T پرو در ری‌برندیگ این گوشی برای استفاده در خارج از کشور چین و توسط سایر کشور‌ها استفاده شود. به هر حال، انتظار می‌رود در رویدادی بزرگ، شیائومی از ردمی K60 اولترا به همراه “شیائومی میکس فولد 3، شیائومی پد 6 مکس و ردمی پد 2” رونمایی کند.
با استناد به مطالب منتشر شده در اکانت Digital Chat Station، شیائومی پد 6 مکس به عنوان اولین تبلت 14 اینچی این شرکت در نظر گرفته خواهد شد. صفحه نمایش این تبلت بزرگ‌تر از صفحه نمایش 11 اینچی پد 6 پرو (با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسلی) است و به گفته اکانت DCS قرار است در نسخه مکس، مانند شیائومی پد 6 پرو، از چیپست اسنپدراگون 8 پلای نسل 1 بهره گرفته شود.
گوشی ردمی K60 اولترا همراه با شیائومی پد 6 مکس در پنچ‌مارک روئیت شد
به نظر می‌رسد که باقی مشخصات فیزیکی شیائومی پد 6 مکس تا حد زیادی مشابه با شیائومی پد 6 پرو باشند؛ این مسئله به این معناست که در این تبلت از یک صفحه نمایش LCD با نرخ به‌روز‌رسانی 144 هرتزی، قابلیت شارژ سریع و یک باتری بزرگ‌تر از باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی سری پرو بهره می‌برد. علاوه بر این، شیائومی پد 6 مکس، دوربین‌های 50 مگاپیکسلی عقب و 20 مگاپیکسلی جلو، بلندگو‌های چهارگانه و قابلیت پشتیبانی از قلم را به همراه دارد. از آن‌جایی که پیش‌تر، شیائومی پد 6 پرو در خارج از کشور چین به عرضه نرسید؛ این احتمال وجود دارد که این مسئله برای شیائومی پد 6 مکس نیز تکرار شود و عرضه این تبلت تنها به کشور چین محدود بماند.
منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ تولید گلکسی S22 FE را برای افزایش عرضه S22 اولترا متوقف کرد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>