Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات رسمی نمایشگر و تراشه تبلت iQOO Pad منتشر شد

جزئیات رسمی نمایشگر و تراشه تبلت iQOO Pad منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آیکو قرار است اولین تبلت خود، آیکو پد (iQOO Pad) را در ۲۳ می (دوم خرداد ماه) در چین معرفی کند. شایعه شده است که این تبلت نسخه ای از ویوو پد 2 است که به جای استفاده از پردازنده دایمنسیتی 9000 مدیاتک از نسخه پلاس این پردازنده یعنی دایمنسیتی +9000 استفاده می کند. در حالی که آیکو هنوز لیست رسمی مشخصات این تبلت را به طور رسمی منتشر نشده است اما تائید کرد که این تبلت همانطور که در شایعات نیز گفته شده بود، به دایمنسیتی +9000 مدیاتک مجهز خواهد بود.

بصورت رسمی جزئیات نمایشگر و تراشه آیکو پد (iQOO Pad) منتشر شد

آیکو علاوه بر تراشه، جزییات دیگری از این محصول را نیز تائید کرده است. از جمله اینکه این تبلت از صفحه نمایش 12.1 اینچی با وضوح 2.8k برخوردار خواهد بود. این صفحه نمایش همچنین نرخ تازه سازی 144 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد. علاوه بر این نمایشگر آیکو پد (iQOO Pad) از محتوای HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اگر طبق شايعات آیکو پد (iQOO Pad) نسخه ری‌ برند شده ویوو پد 2 با پردازنده دایمنسیتی +9000 باشد، پس می توان حدس زد که این تبلت نیز با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد این تبلت رابط کاربری Origin OS 3 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می کند. در رابطه با باتری نیز گمان می رود آیکو پد از یک باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 44 واتی و شارژ معکوس 5 واتی بهره ببرد.

همچنین مطالعه کنید
بلک ویو مگا 1 ارزان قیمت با نرخ نوسازی 120 هرتز معرفی شد

بصورت رسمی جزئیات نمایشگر و تراشه آیکو پد (iQOO Pad) منتشر شد

در قاب پشتی این دستگاه نیز احتمالاً یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پنل جلویی آیکو پد هم باید یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثب تصاویر و تماس‌های ویدیویی تعبیه شده باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>