جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل‌ مسیج در حال آزمایش قابلیت ویرایش پیام ها است!

گوگل مسیج در حال آزمایش قابلیت ویرایش پیام ها است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل مسیج (Google Messages) یکی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسانی است که کاربران اندرویدی می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه که هم‌اکنون امکان اشتراک‌گذاری تصاویر با کیفیت بالا، مشاهده‌ی خوانده شدن پیام‌های ارسالی و در حال تایپ بودن طرف مقابل را همراه با چندین ویژگی کاربردی دیگر ارائه می‌دهد، در نسخه‌ی آزمایشی خود از قابلیت ویرایش پیام‌ها نیز بهره‌مند شده است.

گوگل مسیج به کاربران نسخه‌ی بتا حداکثر ۱۵ دقیقه فرصت می‌دهد تا پیامی که ارسال کرده‌اند را ویرایش کنند، هرچند این ویژگی تنها زمانی قابل استفاده خواهد بود که طرف مقابل و دریافت‌کننده‌ی پیام شما نیز از نسخه‌ی بتا گوگل مسیج استفاده کند.

برای اینکه ببینید آیا کاربر نسخه‌ی بتا گوگل مسیج حساب می‌شوید یا خیر، در این اپلیکیشن به مسیر تنظیمات (Settings) > برنامه‌ها (Apps) > پیام‌ها (Messages) بروید و به پایین صفحه اسکرول کنید تا نسخه‌ی برنامه‌ی خود را مشاهده نمایید. اگر کاربر نسخه‌ی آزمایشی گوگل مسیج باشید، چنین متنی را در پایین صفحه خواهید دید:

messages.android_20240506_04-RC00.phone.openbeta_dynamiccom.google.android.apps.messaging

جهت استفاده از این ویژگی (در صورتی که هر دو طرف دارای نسخه‌ی بتا گوگل‌ مسیج باشند)، انگشت خود را برای چند ثانیه روی پیامی که قصد ویرایش آن را دارید نگه‌دارید تا نوار ابزاری در بالای پیام پدیدار شود. در این نوار بر روی آیکون مداد ضربه بزنید و از کادر جدید گزینه‌ی ویرایش پیام (Editing message) را لمس کنید.

گوگل‌ مسیج در حال آزمایش قابلیت ویرایش پیام ها است!

بعد از ویرایش پیام موردنظر و ضربه زدن روی دکمه‌ی ارسال، پیام شما با موفقیت ویرایش خواهد شد. نسخه‌ی بتا Google Messages تاریخچه‌ی پیام را نیز به کاربر نشان می‌دهد و یک پیام را می‌توان چندین‌بار بدون مشکل ویرایش کرد.

گوگل‌ مسیج در حال آزمایش قابلیت ویرایش پیام ها است!

گزاراشاتی که در ماه فوریه پیرامون این قابلیت موردانتظار گوگل مسیج‌ منتشر شده بودند، به فرصت ۳۰ دقیقه‌ای کاربران برای ویرایش پیام‌های خود اشاره می‌کردند. با این حال، به‌نظر می‌رسد گوگل زمان ویرایش پیام‌ها را به ۱۵ دقیقه کاهش داده است.

با وجود اینکه قابلیت موردبحث در حال حاضر تنها در دسترس کاربران نسخه‌ی بتا گوگل مسیج قرار دارد، ظاهراً به روزی که این ویژگی در اختیار تمامی کاربران Google Messages قرار بگیرد بسیار نزدیک هستیم.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *