جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

زمان استوری های اینستاگرام به یک هفته افزایش می‌یابد!

زمان استوری های اینستاگرام به یک هفته افزایش می‌یابد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد کمپانی متا در تلاش است تا با اضافه کردن برخی از قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به “تجربه کلی کاربری” بهبود ببخشد. کمی پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر ارائه دسترسی به ویجت قفل صفحه دوربین اینستاگرام برای گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد. اکنون، یک افشاگر با سابقه به نام “Alessandro Paluzzi” در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرده است که متا قصد دارد با اضافه کردن قابلیت My Week اینستاگرام، به کاربران خود اجازه دهد تا استوری‌های خود را به مدت “7 روز” با فالوورهایشان به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند تا هر یک از استوری‌های مورد نظر خود در بخش My Week را به آسانی حذف کنند یا بی سر و صدا یک استوری را تنها به این بخش اضافه نمایند. به نظر می‌رسد که قابلیت My Week اینستاگرام، به عنوان یک مزیت بسیار بزرگ برای “یادآوری‌های یک هفته‌ای برای رویداد‌ها و مناسبت‌های حائز اهمیت، افرادی که دائماً در حال سفر هستند و تمایل به اشتراک‌گذاری طولانی مدت تجربیات و خاطرات خود را دارند و اینفلوئنسرها و بلاگر‌های فعال در این پلت‌فرم” محسوب شود.

در حال حاضر، قابلیت My Week اینستاگرام برای تمامی کاربران در دسترس نیست و از آنجایی که اینستاگرام چند قابلیت را به صورت همزمان آزمایش می‌کند، ممکن است انتشار گسترده این قابلیت برای عموم (در نسخه بتا یا نسخه پایدار)، کمی زمان ببرد. با این حال، خبر توسعه این قابلیت، به تنهایی، به عنوان یک خبر بسیار خوب قلمداد می‌شود.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *