Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استودیوی اینفینیتی وارد دفتر جدیدی را در ایالت تگزاس آمریکا افتتاح کرد

استودیوی اینفینیتی وارد دفتر جدیدی را در ایالت تگزاس آمریکا افتتاح کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) که همراه با چند استودیوی دیگر وظیفه‌ی ساخت بازی‌های Call of Duty را برعهده دارد، به‌تازگی دفتر جدیدی را در شهر آستین ایالت تگزاس آمریکا افتتاح کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با اِروتِک همراه باشید.

دفتر جدید استودیوی اینفینیتی وارد که مانند سایر شعبه‌های این استودیو بر روی نسخه‌ی بعدی فرانچایز Call of Duty کار خواهد کرد، به دنبال توسعه‌دهندگان جدیدی برای بخش رابط کاربری (UI) و طراحی‌های مربوط به آن می‌گردد.

در آگهی تبلیغاتی جدید این استودیو آمده است:

«اینفینیتی وارد یک استودیوی کاملاً جدیدی را در آستین افتتاح کرده است. این استودیو بر روی خلق تجربه‌های جدید و نوآورانه برای Call of Duty کار خواهد کرد و فناوری پیشرفته‌ای را برای تقویت آن‌ها خواهد ساخت. استودیوی ما محیطی امن، معتمد و توانمند برای آزاد کردن خلاقیت شما و کمک جهت ساخت [آثار] خارق‌العاده را فراهم می‌کند.»

استودیوی Infinity Ward در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و در واقع استودیوی اصلی‌ای است که ساخت بازی‌های سری Call of Duty را آغاز کرد. دفتر مرکزی Infinity Ward در کالیفرنیا قرار دارد و دفاتر دیگری در لهستان، مکزیک و حالا، شهر آستین ایالت تگزاس، این استودیو را در ساخت بازی‌های Call of Duty یاری می‌دهند. علاوه بر این‌ها، باید ذکر کرد که استودیوی اینفینیتی وارد در اوایل سال جاری میلادی به افتتاح دفتر جدید دیگری در کشور اسپانیا نیز پرداخته بود و بازی‌های بعدی سری Call of Duty در این کشور نیز توسعه خواهند یافت.

همچنین مطالعه کنید
چگونه در بازی Marvel’s Spider-Man 2 سطح خود را سریع افزایش دهیم؟

شعبه‌ی تگزاس Infinity Ward توسط ریکارد لیند، مدیر هنر و فناوری این استودیو، رهبری می‌شود و این دفتر تازه‌تأسیس با دیجیتال لجندز (Digital Legends)، توسعه‌دهنده‌ی بازی Warzone Mobile مستقر در شهر بارسلونا همکاری خواهد کرد.

مدیر فنی و فناوری استودیوی Infinity Ward درباره‌ی افتتاح شعبه‌ی آستین تگزاس این استودیو بیان کرد:

«ما در حال ساخت این تیم جدید هستیم، که از استعدادهای باورنکردنی موجود در اسپانیا بهره خواهد برد تا به شکل انحصاری بر روی خلق هنر پیشتاز و با کیفیت نسل بعدی این فرانچایز تمرکز کند.»

جدیدترین عنوان استودیوی اینفینیتی وارد، بازی Call of Duty Modern Warfare 3، اوایل ماه جاری میلادی برای پلتفرم‌های نسل جدید و قدیم عرضه شد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>