Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت اندروید 14 به‌زودی برای گوشی رد مجیک 8 پرو منتشر خواهد شد

آپدیت اندروید 14 به‌زودی برای گوشی رد مجیک 8 پرو منتشر خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته بود که مدل‌های جهانی گوشی رد مجیک 8 پرو سرانجام به‌روزرسانی موردانتظار رابط کاربری Red Magic OS 8.0 را دریافت کردند. این آپدیت با بهبودهای زیادی همراه بود و همچنین برخی از باگ‌ها و مشکلات فنی را برطرف کرد، اما شامل اندروید 14 نمی‌شد. اکنون، رد مجیک به‌‎صورت رسمی اعلام کرده است که نسخه‌ی بتای Red Magic OS 9.0 را برای گوشی‌های رد مجیک 8 پرو منتشر می‌کند و طی هفته‌های آینده نوبت انتشار رسمی آپدیت اندروید 14 برای تمامی گوشی‌های رد مجیک 8 پرو خواهد رسید.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، رابط کاربری Red Magic OS 9.0 که ابتدا با سری جدید رد مجیک 9 پرو در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد، مبتنی‌ بر اندروید 14 است. به این ترتیب، کاربران گوشی رد مجیک ۸ پرو نیز به‌زودی از این سیستم‌عامل بهره‌مند خواهند شد. علاوه‌بر ارتقاء به جدیدترین نسخه‌ی اندروید، می‌توان انتظار حل برخی از باگ‌های بزرگ این گوشی مانند قدرت تشخیص ضعیف حسگر اثر انگشت را داشت. همچنین انتظار می‌رود که چند قابلیت مبتنی‌ بر هوش مصنوعی جدید همراه با گزینه‌های شخصی‌سازی بهتر اندروید 14 نیز با این به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

همچنین مطالعه کنید
امکان بازنشانی سریع رمز عبور در گوشی های آیفون در iOS 17

مشخصات گوشی رد مجیک ۸ پرو

رد مجیک ۸ پرو از یک صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی امولد با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 8 نسل 2، ۱۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی UFS 4.0 مجهز است. علاوه‌ بر این موارد، گوشی رد مجیک ۸ پرو همچنین دارای تراشه‌ی مخصوص بازی Redcore R2، سیستم خنک‌کننده‌ی ICE 11.0 و سیستم دوربین سه‌گانه (با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی) بوده و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر، اندروید 13 با رابط کاربری RedMagic OS و یک باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۵ واتی را ارائه می‌دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>