Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گیر افتادن گوش های شیائومی در چرخه ریستارت با آپدیت جدید!

گیر افتادن گوشی های شیائومی در چرخه ریستارت با آپدیت اشتباه!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از دریافت گزارشاتی مبنی بر بروز برخی از مشکلات از قبیل “بوت لوپ” در گوشی‌های “شیائومی، پوکو و ردمی” پس از به‌روزرسانی سیستم عامل دستگاه‌ها، کمپانی شیائومی ضمن انتشار یک بیانیه رسمی بر روی حساب کاربری این کمپانی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به وجود یک اشکال در به‌روزرسانی جدید افزونه MIUI اذعان کرد.

به ادعای این گروه از کاربران، پس از نصب این افزونه گوشی وارد یک چرخه بوت (یا به اصطلاح بوت لوپ) می‌شود و هیچ راه‌حلی به جز انجام ری‌ست فکتوری (بازگشت تنظیمات دستگاه به تنظیمات کارخانه) برای رفع این مشکل وجود ندارد. با استناد به گزارشات منتشرشده، این مشکل که تنها بر روی گوشی‌های هوشمند مجهز به رابط کاربری MIUI رؤیت می‌شود، توسط یک برنامه سیستم (System App) در به‌روزرسانی جدید MIUI ایجاد می‌شود.

به‌روزرسانی اخیر افزونه MIUI مشکلات بوت لوپ را برای برخی از کاربران به همراه آورد!

با استناد به برخی از گزارشات ظاهراً شیائومی قصد انتشار نسخه جدید و به‌روزرسانی‌شده این برنامه سیستم برای کاربران گوشی‌های مجهز به رابط کاربری HyperOS را داشته، اما به اشتباه این به‌روزرسانی را در دسترس کاربران دستگاه‌های مجهز به رابط کاربری MIUI نیز قرار داده و در نتیجه این اشتباه سهوی، برخی از کاربران با مشکلات مربوط به ناسازگاری و بوت لوپ مواجه شدند.

همچنین مطالعه کنید
تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل HarmonyOS هواوی به 120 میلیون دستگاه رسید

در حالیکه کمپانی شیائومی در این بیانیه از مهار این مشکل خبر داد، تعداد محدودی از کاربران همچنان با مشکل لوپ بوت مواجه هستند. در حال حاضر انجام ری‌ست فکتوری در یکی از مراکز خدمات شیائومی تنها راه‌حل رفع این مشکل است و متأسفانه اتخاذ این راه‌حل “از دست رفتن تمامی داده‌های ذخیره‌شده بر روی دستگاه” را نیز با خود به همراه دارد!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>