Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی 12 فایوجی به دکمه داینامیک باتن مجهز خواهد بود!

ریلمی 12 فایوجی به دکمه داینامیک باتن مجهز خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمتر از یک روز تا برگزاری مراسم رونمایی رسمی از گوشی ریلمی 12 فایوجی (5G) و ریلمی 12 پلاس فایوجی (5G) باقی مانده، حساب کاربری رسمی کمپانی ریلمی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) از تجهیز نسخه وانیلی این سری به دکمه پویا (Dynamic Button) خبر داد.

بر اساس تصویر تیزر منتشرشده از ریلمی 12 فایوجی، دکمه پاور (روشن/ خاموش) این دستگاه به عنوان یک دکمه پویا یا داینامیک باتن عمل کرده و امکان دسترسی سریع به 7 عملکرد دستگاه از جمله “باز کردن برنامه دوربین، روشن کردن چراغ‌قوه، قرار دادن دستگاه بر روی حالت‌های پرواز یا مزاحم نشوید (Flight Mode و Do Not Disturb Mode)” از طریق لمس این دکمه را برای کاربر فراهم می‌کند.

با استناد به تصاویر منتشرشده، این دستگاه طراحی مسطحی دارد و یک دوربین 108 مگاپیکسلی (با زوم داخلی 3 برابری) را در جزیره دوربین دایره‌ای شکل خود جای داده است. علاوه بر این با استناد به جزئیات منتشرشده در صفحه پیش‌فروش این محصول در وب‌سایت‌های فلیپ‌کارت و مین‌لاین، این گوشی میان‌رده در 2 پیکربندی “رم 6 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” و “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
آیا سامسونگ یک نسخه ارزان تر گلکسی زد فولد 6 را نیز معرفی خواهد کرد؟

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>