جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی 15 اولترا به دوربین پریسکوپ 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

شیائومی 15 اولترا به دوربین پریسکوپ 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند ماه پیش، اکانت افشاگری Ice Universe در شبکه اجتماعی ایکس گزارش داد که شیائومی 15 اولترا دارای یک دوربین تله‌فوتو 200 مگاپیکسلی خواهد بود. اکنون، افشاگران دیگر در شبکه اجتماعی چینی ویبو جزئیات بیشتری را در مورد این دوربین ارائه کرده و مدعی‌اند که این سنسور منحصر به نسخه اولترا خواهد بود و مدل‌های وانیلی و پرو (بر اساس آنچه تاکنون شنیده‌ایم) به دوربین‌های 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری بسنده می‌کنند.

بر اساس این شایعات، دوربین شیائومی 15 اولترا دارای لنز 100 میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/2.6 است که بزرگنمایی 4.3 برابری را ارائه‌ می‌دهد. برای مقایسه، شیائومی 14 اولترا از یک دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی 120 میلی‌متری (5 برابری) با گشودگی دیافراگم f/2.5 استفاده می‌کند.

شیائومی 15 اولترا به دوربین پریسکوپ 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

توجه داشته باشید که انتظار می‌رود نسخه اولترا دارای دو دوربین تله فوتو باشد و ماژول 200 مگاپیکسلی ستاره دوربین‌ها بوده، اما این گوشی همچنان دارای همان ماژول 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری، مانند دو گوشی دیگر سری شیائومی 15 خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود هر سه گوشی این سری به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 (یا 8 الیت یا هر نام دیگری که در نهایت نامیده می‌شود)، همراه با تراشه پردازشگر تصویر (ISP) و NPU بهبود‌یافته برای پردازش تصویر مجهز مجهز باشند.

انتظار می‌رود مانند گذشته، شیائومی 15 اولترا نیز در رویدادی جداگانه از سایر مدل‌های شیائومی 15 عرضه شود چراکه این مورد در سری 14 نیز صادق بود. با این حال، این بار فاصله کمتری بین این رونمایی‌ها وجود خواهد داشت زیرا شیائومی 15 و 15 پرو در اواخر این ماه میلادی و 15 اولترا در ژانویه (به جای فوریه) معرفی می‌شوند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *