جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر زنده آنر مجیک 7 پرو به بیرون درز کرد!

تصاویر زنده آنر مجیک 7 پرو به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سری آنر مجیک 7 در ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (حوالی دی و بهمن ۱۴۰۳) به‌صورت رسمی رونمایی شود. با این حال، یکی از افشاگران مطرح چینی به‌تازگی تصاویر زنده و واقعی این گوشی را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. بر اساس این تصاویر فاش‌شده، به نظر می‌رسد  که آنر مجیک 7 پرو دارای بریدگی بیضی‌شکل برای دوربین سلفی و دوربین ثانویه خواهد بود، اما بریدگی این گوشی کمی کوچک‌تر از آنر مجیک 6 پرو طراحی شده است.

با توجه به تصاویر زیر، آنر در طراحی مجیک 7 پرو همچنان به فریم تخت و گوشه‌های گرد مدل‌های قبلی این سری وفادار مانده است. علاوه‌ بر این، شایعات پیرامون آنر مجیک 7 از مجهز بودن این سری به قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌، همراه با صفحه‌نمایش بهبودیافته (با همان رزولوشن 1.5K مدل قبلی) و باتری آند سیلیکون کربن با چگالی بالا خبر می‌دهند. طبق گمانه‌زنی‌ها، آنر مجیک 7 پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور OV50H آمنی‌ویژن) و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی IMX882 سونی بهره‌مند خواهد بود.

از سوی دیگر، آنر ظاهراً قصد دارد سری مجیک 7 خود را با یک دستیار هوش مصنوعی جدید به بازار آورد و بر مجهز بودن گوشی‌های موردانتظار خود به هوش مصنوعی تأکید داشته باشد. برخی از گزارشات قبلی همچنین به به‌کارگیری تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 در گوشی آنر مجیک ۷ پرو اشاره کرده بودند و از آن‌جایی که فاصله‌ی چندانی با رونمایی از نسل جدید تراشه‌های پرچم‌دار کوالکام نداریم، این شایعات محتمل به نظر می‌آیند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *