جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات ردمی K80 پرو فاش شد؛ حسگر اثر انگشت و باتری بهتر!

مشخصات ردمی K80 پرو فاش شد؛ حسگر اثر انگشت و باتری بهتر!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی و ردمی طبق گزارشات اخیر در حال کار بر روی چندین گوشی جدید مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند و گمان می‌رود شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو در ماه اکتبر (حوالی مهر و آبان) با این تراشه‌ی جدید رونمایی شوند. در گمانه‌زنی‌های پیرامون محصولات شیائومی همچنین اشاره شده است که گوشی ردمی K80 پرو هم به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد بود. اکانت افشاگری خوش‌سابقه «Digital Chat Station» در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو مدتی پیش برخی از مشخصات اصلی این گوشی را به اشتراک گذاشته بود. این اکانت افشاگری به‌تازگی جزئیات جالب‌توجه‌ بیشتری را درباره‌ی ردمی K80 پرو در ویبو منتشر کرده است.

مشخصات ردمی K80 پرو فاش شد؛ حسگر اثر انگشت و باتری بهتر!

طبق ادعاهای جدید Digital Chat Station، ردمی K80 پرو از یک باتری پرظرفیت جدید با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی استفاده می‌کند. با این حال، اگرچه برخی از گزارش‌های قبلی مدعی شده بودند که این گوشی به یک باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود، گزارش‌های جدید به یک باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره می‌کنند. شایان ذکر است که ردمی K70 پرو در سال گذشته با یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد.

این اکانت افشاگری مطرح همچنین خبر داده است که مدل پرو‌ سری ردمی K80 از نمایشگر ساخته‌ی شرکت Huaxing با پشتیبانی از فرکانس بالا بهره می‌برد و مقاومت قسمت بیرونی صفحه‌نمایش گوشی جدید ردمی با بهبود روبه‌رو شده است. علاوه‌ بر این، گوشی مذکور به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر مجهز خواهد بود.

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که ردمی K80 پرو یک پنل تخت از نوع اولد با رزولوشن 2K دارد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی به بیرون درز کرده است، ردمی K80 پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 همراه با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی با قاب فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای در اواخر اکتبر راهی بازار چین شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *