جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی قاب پشتی آیفون SE 4 احتمالاً شبیه به آیفون 16 خواهد بود

طراحی قاب پشتی آیفون SE 4 احتمالاً شبیه به آیفون 16 خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به گمانه‌زنی‌های جدید پیرامون آیفون SE 4، به نظر می‌رسد طراحی قاب پشتی این گوشی با آیفون 16 یکسان خواهد بود. علی‌رغم شایعاتی که درباره‌ی طراحی مشابه آیفون SE 4 با مدل پایه‌ی آیفون 14 مطرح شده بود، یک اکانت افشاگری مطرح به نام «Fixed Focus Digital»، اخیراً ادعا کرده که طراحی قاب پشتی آیفون ۴ اس‌ای دقیقاً شبیه به مدل استاندارد آیفون 16 است و احتمالاً نمی‌توانید این دو گوشی را تنها با نمای پشتی از یکدیگر تشخیص دهید!

باید منتظر ماند و دید که اپل چه نوع چیدمانی را برای دوربین‌های پشتی آیفون SE 4 در نظر خواهد گرفت. رندرها و تصاویر ماکت فلزی این گوشی که تاکنون به بیرون درز کرده‌اند، نشان می‌دهند که این محصول از یک دوربین پشتی همراه با یک حفره‌پانچ جلویی برای دوربین سلفی بهره‌مند می‌شود.

با این حال، اطلاعات لورفته از آیفون 16 به این موضوع اشاره کرده‌اند که مدل استاندارد نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار اپل به دو دوربین پشتی با چینش عمودی مجهز خواهد بود. از این رو، ممکن است که آیفون ۴ اس‌ای هم دو دوربین در قاب پشتی داشته باشد.

سری آیفون 16 احتمالاً در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (حوالی شهریور و مهر) به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد اما آیفون SE 4 طبق روند سال‌های گذشته در ماه مارس سال ۲۰۲۵ (حوالی اسفند و فروردین) معرفی می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *