جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی زد فولد 6 اولترا سامسونگ احتمالاً تنها در کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد

گلکسی زد فولد 6 اولترا سامسونگ احتمالاً تنها در کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گزارشات اوایل سال ۲۰۲۴ از در دست ساخت قرار داشتن سه گوشی تاشو با نام‌های رمزی B6 ،Q6 و Q6a خبر می‌دادند. دو گوشی اول در نهایت به‌عنوان گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 معرفی شدند، اما «Q6a» طبق شایعات قرار است به‌عنوان نسخه‌ی FE، اسلیم یا اولترا گلکسی زد فولد 6 راهی بازار شود.

این‌طور که به نظر می‌رسد، کار بر روی این گوشی تاشو همچنان ادامه دارد و سایت GalaxyClub شواهدی را پیدا کرده است که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان سامسونگ در حال ساخت فریم‌ور گوشی جدیدی با شماره‌مدل SM-F958N هستند. باید یادآور شد که شماره‌مدل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ SM-F956 بود و آخرین رقم شماره‌مدل‌ها به کلاس دستگاه مربوط می‌شود. به‌طور مثال، شماره‌مدل گلکسی S24 پلاس SM-S926 می‌باشد و برای گلکسی S24 اولترا شماره‌مدل SM-S928 در نظر گرفته شده است. حرف آخر نیز کشور و منطقه را نشان می‌دهد که «N» برای کره‌ی جنوبی است و مدل‌های چینی از «0» (صفر) استفاده می‌کنند. علاوه‌بر این، فرم‌ور SM-F958N برای کدهای سه اپراتور بزرگ کره‌ی جنوبی تنظیم شده است.

از طرف دیگر، سایت Allround-PC ادعا می‌کند که مدل Q6a، گلکسی زد فولد 6 اولترا یا هر نامی که سامسونگ در نهایت برای این گوشی تاشو انتخاب خواهد کرد، به بازار چین نیز راه خواهد یافت. براساس این گزارش، گوشی تاشو بعدی سامسونگ در ماه اکتبر (حوالی مهر و آبان) عرضه می‌شود.

گلکسی زد فولد 6 اولترا سامسونگ احتمالاً تنها در کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد

در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که این گوشی با نام سامسونگ W25 راهی بازار چین شود. گوشی‌های تاشو سامسونگ در چین به‌جای Z با W و طراحی کمی متفاوت‌تری به فروش می‌رسند. به‌طور مثال، در ادامه می‌توانید تفاوت گلکسی زد فولد 5 با همتای چینی آن، سامسونگ W24 را با یکدیگر مقایسه کنید. گفتنی است که W24 با ۱۶ گیگابایت رم به بازار چین آمد، در حالی که نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی زد فولد 5 تنها ۱۲ گیگابایت رم داشت.

با این حال، عرضه‌ی گلکسی زد فولد 6 اولترا در چین و کره‌ی جنوبی نسبت به سایر دستگاه‌های تاشو سامسونگ که تحت برند W راهی بازار می‌شوند، تفاوت بزرگی دارد. سامسونگ تاکنون مدل‌های W را به بازارهای خارج از چین نیاورده و این محصولات را با نسخه‌های گلکسی زد آن‌ها در دسترس کاربران جهانی قرار داده است. باید منتظر ماند و دید که آیا گلکسی زد فولد 6 اولترا نیز در نهایت به‌صورت جهانی عرضه می‌شود، یا تنها محدود به بازارهای چین و کره‌ی جنوبی خواهد بود.

طبق شایعات پیرامون سامسونگ، این کمپانی قرار است از تبلت‌های سری گلکسی تب S10 خود در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی کند و این احتمال وجود دارد که مانند رویداد ۲۰ تیر، شاهد گلکسی آنپکد جذاب دیگری باشیم.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *