جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو آنر مجیک V3 رونمایی شد؛ سبک‌تر، باریک‌تر و قدرتمندتر!

گوشی تاشو آنر مجیک V3 رونمایی شد؛ سبک‌تر، باریک‌تر و قدرتمندتر!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر سال گذشته با عرضه‌ی مجیک V2 لقب باریک‌ترین گوشی تاشو بازار در آن مقطع زمانی را با ضخامت ۹٫۹ میلی‌متری در حالت تاشو و ضخامت ۴٫۷ میلی‌متری در حالت باز، از آن خود کرد. این شرکت به‌تازگی از جانشین گوشی تاشو قبلی خود به نام «آنر مجیک V3» نیز پرده برداشت تا بار دیگر این لقب را در بازار گوشی‌های تاشدنی به‌دست آورد. گوشی جدید آنر به‌طور کلی نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است و بدنه‌ی باریک‌تر و سبک‌تری دارد. برای آشنایی با مشخصات آنر مجیک وی 3، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات آنر مجیک V3

صرف نظر از بیرون‌زدگی دوربین آنر مجیک وی 3، این گوشی در حالت تاشده تنها ۹٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد و هنگامی که صفحه‌نمایش اصلی ۷٫۹۲ اینچی‌ آن باز شود، ضخامت مجیک V3 به ۴٫۳۵ میلی‌متر کاهش می‌یابد. آنر با بهره‌گیری از مکانیزم لولای ارتقایافته‌ای که ضخامت آن ۲٫۸۴ میلی‌متر است و می‌تواند ۵۰۰ هزار بار بازوبسته‌شدن را بدون مشکل تحمل کند، به چنین ضخامت چشمگیری دست یافته است.

آنر مجیک V3 رونمایی شد؛ سبک‌تر، باریک‌تر و قدرتمندتر!

این گوشی با فریم ساخته‌شده از آلیاژ آلومینیوم سری ۷، تنها ۲۲۶ گرم وزن دارد که ۱۳ گرم سبک‌تر از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ و در حدواندازه‌ی گوشی‌هایی مانند آنر مجیک 6 پرو به حساب می‌آید. آنر مجیک وی 3 همچنین گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب را کسب کرده است و از این نظر اولین گوشی تاشو آنر با این گواهی محسوب می‌شود.

آنر مجیک V3 رونمایی شد؛ سبک‌تر، باریک‌تر و قدرتمندتر!

نمایشگر کاور این گوشی از یک پنل ۶٫۴۳ اینچی اولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ استفاده می‌کند و همانند آنر مجیک وی 2، قادر به پشتیبانی از قلم لمسی است. از طرف دیگر، آنر مجیک V3 از نمایشگر اصلی ۷٫۹۲ اینچی با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۸۰۰ نیت بهره می‌برد. آنر همچنین حسگر اثر انگشت اولتراسونیک Goodix را در بخش کناری دستگاه تعبیه کرده است.

آنر مجیک V3 رونمایی شد؛ سبک‌تر، باریک‌تر و قدرتمندتر!

تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3، قلب تپنده‌ی آنر مجیک وی 3 محسوب می‌شود و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X همراه با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی UFS 4.0، وظیفه‌ی همراهی این چیپست پرچم‌دار را برعهده دارند. علی‌رغم طراحی باریک و سبک این محصول، آنر همچنان موفق شده است تا آنر مجیک V3 را به یک سیستم خنک‌کننده‌ی بهتر و با محفظه‌ی بخار بزرگ‌تر نسبت به مجیک V2 مجهز کند.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، در کنار یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳٫۵ برابری و گشودگی دیافراگم f/3.0، همراه با یک دوربین فوق‌عریض ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در پنل پشتی آنر مجیک وی 3 مشاهده می‌شوند. هر دو صفحه‌نمایش اصلی و کاور این گوشی تاشو نیز میزبان دوربین‌های سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هستند.

آنر‌ مجیک وی 3

گوشی تاشدنی جدید برند آنر به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری MagicOS 8.0.1 اجرا می‌کند و از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی متعددی مانند Circle to Search و Honor Parallel Space بهره می‌برد. قابلیت Honor Parallel Space آنر مجیک V3 به‌لطف دوسیم‌کارته بودن این گوشی، می‌تواند تجربه‌ی کار با دو گوشی مختلف به‌صورت همزمان را با تقسیم نمایشگر اصلی به دو قسمت مختلف ارائه دهد.

انرژی گوشی آنر مجیک وی 3 توسط یک باتری ۵٬۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی سیلیکون کربن با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تأمین می‌شود.

آنر‌ مجیک وی 3

گوشی آنر مجیک V3 در رنگ‌های قهوه‌ای، سفید، سبز و مشکی به بازار می‌آید. قیمت کانفیگ پایه‌ی این گوشی تاشو با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۴۰ دلار) است، در حالی که بهترین نسخه‌ی مجیک وی 3 با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۰٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۱٬۵۱۶ دلار) قیمت دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *