Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های تکنو فانتوم وی فولد 2 و فلیپ 2 فایوجی به‌زودی رونمایی می‌شوند

گوشی های تکنو فانتوم وی فولد 2 و فلیپ 2 فایوجی به‌زودی رونمایی می‌شوند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوایل سال ۲۰۲۳ بود که تکنو «فانتوم وی فولد» (Phantom V Fold)، اولین گوشی تاشو خود، را راهی بازار کرد. در نیمه‌ی دوم همان سال نیز شاهد عرضه‌ی «فانتوم وی فلیپ» (Phantom V Flip)، اولین گوشی تاشو تکنو با طراحی صدفی بودیم. اگرچه اکنون به سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ رسیده‌ایم اما این کمپانی هنوز از نسل بعدی گوشی‌های فانتوم وی فولد خود رونمایی نکرده است. با این حال، گزارشات جدید به احتمال در دست ساخت بودن نسل دوم گوشی‌های فانتوم وی فولد و فانتوم وی فلیپ تکنو اشاره کرده‌اند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی های تکنو فانتوم وی فولد 2 و فلیپ 2 فایوجی به‌زودی رونمایی می‌شوند

اسکرین‌شات بالا نشان می‌دهد که گوشی تکنو فانتوم وی فولد 2 فایوجی (Tecno Phantom V Fold 2 5G) با شماره‌مدل «AE10» شناخته می‌شود و شماره‌مدل «AE11» برای گوشی تکنو فانتوم وی فلیپ 2 فایوجی (Tecno Phantom V Flip 2 5G) در نظر گرفته شده است. باید یادآور شد که دو گوشی فانتوم وی فولد و وی فلیپ که سال گذشته عرضه شدند، به‌ترتیب شماره‌مدل‌های «AD10» و «AD11» را داشتند.

با وجود اینکه گواهینامه‌ی EEC نشان می‌دهد که تکنو بر روی گوشی‌های فانتوم وی فولد 2 و وی فلیپ 2 کار می‌کند، هنوز جزئیات دقیقی در مورد مشخصات این دو دستگاه منتشر نشده است. جالب اینجاست که مدل AE10 در ماه‌های ژانویه و فوریه‌ی سال جاری میلادی در بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) رؤیت شد، در حالی که مدل AE11 در ماه فوریه روی همان پلتفرم قابل مشاهده بود.

بر اساس این مشاهدات، دو گوشی جدید تکنو به‌ترتیب مجهز به تراشه‌های دایمنسیتی 9000 پلاس و دایمنسیتی 8050 مدیاتک هستند. شایان ذکر است که از تراشه‌های دایمنسیتی 9000 پلاس و دایمنسیتی به‌ترتیب در نسل اول فانتوم وی فولد و وی فلیپ نیز استفاده شده بود. از این رو، بعید است که این برند از همان چیپست‌ها برای تجهیز مدل‌های جدید گوشی‌های خود بهره بگیرد و ظاهراً لیست‌های این دو گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ با مشخصات اصلی آن‌ها مغایرت دارد. به هر حال، باید منتظر گزارشات بیشتری ماند تا جزئیات دقیق‌تری را درباره‌ی مشخصات این دو دستگاه به‌دست آوردیم.

همچنین مطالعه کنید
گوشی زنفون 11 اولترا ایسوس با سیستم دوربین سه‌گانه رونمایی شد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>