Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ در کشور هند عرضه شد

فروش رسمی گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ آغاز شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند تکنو هفته گذشته از گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ (Tecno Phantom V Flip) خود رونمایی کرد. این گوشی از امروز (9 مهر/1 اکتبر) و برای نخستین بار در بازار هند و از طریق وب‌سایت آمازون به فروش خواهد رسید. تکنو فانتوم وی فلیپ در 2 رنگ “مشکی/ Iconic Black” و “آبی-نقره‌ای/Mystic Dawn” و با قیمت 600 دلار برای پیکربندی پایه، به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip در بازار هند عرضه شد

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip، اولین گوشی تاشو برند تکنو می‌باشد. این محصول تاشو از یک “صفحه‌نمایش LTPO آمولد تاشو 6.9 اینچی با رزولوشن +FullHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد. صفحه‌نمایش دوم این دستگاه، به شکل دایره‌ای و در ابعاد 1.32 اینچ روی قاب پشتی این گوشی قرار دارد و یک دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی در اطراف آن به چشم می‌خورد.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip در بازار هند عرضه شد

علاوه بر این، فانتوم وی فلیپ به “تراشه دایمنسیتی 8050 کمپانی مدیاتک، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی” مجهز می‌باشد. این گوشی تاشو از سیستم‌عامل HiOS 13.5 مبتنی بر اندروید 13 بهره می‌برد و کمپانی تکنو، ارائه 2 به‌روزرسانی نسخه اندروید و پشتیبانی از وصله‌های امنیتی به مدت 3 سال را برای این گوشی وعده داده است.

همچنین مطالعه کنید
گوگل وجود تراشه اگزینوس را در گلکسی S21 FE را تأیید کرد

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip در بازار هند عرضه شد

از سایر مشخصات گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip می‌توان به بهره‌مندی از “بلندگوهای استریو، اسکنر اثرانگشت تعبیه شده در حاشیه اطراف نمایشگر و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 واتی” اشاره کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>