Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی F15 سامسونگ با اندروید 14 و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

گلکسی F15 سامسونگ با اندروید 14 و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چندر روز پیش، قیمت‌گذاری گوشی گلکسی F15 سامسونگ در کشور هند به بیرون درز کرد و حالا این گوشی ارزان‌قیمت بعد از اطلاعات فاش‌شده‌ی فراوان، سرانجام به‌صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این محصول در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) و در سه رنگ‌بندی مشکی، سبز و بنفش در دسترس قرار کاربران خواهد گرفت.

مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی با برچسب قیمتی ۱۲٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۵۷ دلار) به فروش می‌رسد و برای کانفیگ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز قیمت ۱۴٬۴۹۹ روپیه (تقریباً ۱۷۵ دلار) در نظر گرفته شده است. هر دو مدل در نهایت ۵۰۰ روپیه ارزان‌تر از آن‌چه که شایعه شده بود، قیمت‌گذاری شدند.

گلکسی F15 از یک صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی امولد با رزولوشن ۱٬۰۸۰ در ۲٬۳۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و به تراشه‌ی دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک مجهز شده است. این گوشی همچنین یک سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را نیز ارائه می‌دهد. حسگر اثر انگشت گلکسی F15 روی دکمه‌ی پاور آن تعبیه شده است و این گوشی از یک باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند اما شارژری در بسته‌بندی آن قرار نمی‌گیرد. در بخش نرم‌افزاری نیز باید خبر داد که گلکسی F15 به‌طور پیش‌فرض با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 اجرا می‌شود و علاوه‌بر ۴ به‌روزرسانی بزرگ اندروید، پنج سال از پچ‌های امنیتی سامسونگ نیز بهره‌مند خواهد بود.

اگر این مشخصات تا حدی آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که قبلاً تمامی این موارد را در گلکسی A15 فایوجی سامسونگ نیز دیده‌ایم و تنها تغییر در بخش باتری مشاهده می‌شود. گلکسی F15 حالا ۱٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت بیشتری نسبت به گلکسی A15 فایوجی دارد تا حداقل از این نظر مزیت بیشتری نسبت به همتای خود ارائه دهد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی هوشمند پوکو C65 با تراشه هلیو G85 مدیاتک رونمایی شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>