Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میان‌رده اوپو F25 پرو با تراشه دایمنسیتی 7050 رونمایی شد

گوشی میان رده اوپو F25 پرو با تراشه دایمنسیتی 7050 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اوپو از یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده خود تحت عنوان “اوپو F25 پرو” در کشور هند رونمایی کرد. این دستگاه با وزن بسیار سبک، بدنه‌ای نازک و طراحی جزیره دوربین منحصر به فرد از طریق تراشه دایمنسیتی 7050 کمپانی مدیاتک عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. این رونمایی در شرایطی صورت می‌گیرد که کمپانی اوپو پیش‌تر این دستگاه را با نام تجاری اوپو رنو 11F در کشور تایلند عرضه کرده بود و اوپو اف 25 پرو در واقع نسخه ری‌برند شده اوپو رنو 11F برای است.

اوپو F25 پرو دارای یک صفحه نمایش آمولد 6.7 اینچی با “رزولوشن +Full HD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و عمق رنگ 10 بیتی” است. این صفحه نمایش از فرمت تصویری +HDR10 پشتیبانی کرده و یک “دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX615 سونی” را در حفره پانچ مرکزی خود جای داده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی دستگاه با جزیره دوربین متمایز و جذاب این گوشی میان‌رده مواجه می‌شویم. در این جزیره دوربین مستطیلی‌شکل لنزهای دوربین در دو دایره مجزا (با چینش و تراز عمودی) تعبیه شده‌اند، به این صورت که دایره بالایی یک دوربین اصلی مجهز به “سنسور آمنی‌ویژن OV64B با وضوح 64 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.7” و در دایره زیرین یک “دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی” و یک “سنسور عمق 2 مگاپیکسلی” را در بر می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید
جزئیات سنسورهای دوربین سونی اکسپریا پرو آینده به بیرون درز کرد

اوپو F25 پرو به یک باتری “5000 میلی‌آمپر ساعتی” با پشتیبانی از “شارژ SuperVOOC با سرعت 67 واتی” مجهز می‌باشد که این میزان از سرعت شارژ، امکان شارژ کامل باتری تنها در “48 دقیقه” را برای کاربر فراهم می‌کند. بر اساس آزمایشات انجام‌شده در آزمایشگاه‌های کمپانی اوپو، این کمپانی عملکرد بی‌نقص و روان این دستگاه برای حداقل مدت زمان 48 ماه (4 سال) را وعده می‌دهد.

اوپو اف 25 پرو بر مبنای رابط کاربری ColorOS 14 (مبتنی بر اندروید 14) عملکرد خود را نمایش می‌گذارد. این رابط کاربری برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • محو خودکار پس‌زمینه تصاویر مطابق با درخواست کاربر
  • فایل داک (File Dock): کلیپ‌بوردی در آن امکان انتقال آسان و سریع داده‌ها اعم از “متن، تصویر، فیلم، اسناد و ..” برای به اشتراک‌گذاری یا انتقال میان برنامه‌های مختلف میسر می‌شود.

اوپو F25 پرو در 2 گزینه رنگی “زرشکی مایل به بادمجانی/ Lava Red” با قاب پشتی ساده و “آبی فیروزه‌ای/ Ocean Blue” با قاب پشتی طرح‌دار به بازار عرضه می‌شود.

این دستگاه از تاریخ 4 مارس (14 اسفند) با قیمت 290 دلاری برای پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” و 315 دلاری برای پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” از طریق وب‌سایت اصلی این کمپانی، آمازون و فلیپ‌کارت به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>