Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی پاکت 2 فلیپ

گوشی تاشوی هواوی پاکت 2 فلیپ با طراحی جدید و بهبودیافته معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی سرانجام از گوشی هوشمند جدید تاشو خود با نام پاکت 2 فلیپ (Pocket 2 flip) در چین رونمایی کرد. این دستگاه جدیدترین دستگاه تاشو این برند است که در کنار طراحی بهبودیافته از مشخصاتی جذاب نیز بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با این تاشوی دوست‌داشتنی با اِروتِک همراه باشید.

طراحی هواوی پاکت 2 فلیپ

در نگاه اول، پاکت 2 فلیپ کاملاً شبیه به نسل قبلی خود پاکت S است. دارای طراحی تاشوی صدفی است که به وسیله لولای افقی بازو بسته می‌شود. در بخش عقبی دستگاه دو ماژول دایره‌ای وجود دارد که یکی برای دوربین‌ها و دیگری برای صفحه‌نمایش خارجی دستگاه است. برای دوام بیشتر، در این دستگاه از لولایی جدید بهره گرفته شده. برای دوام ساخت این لولای جدید از فلز “Rocket steel” گرید هوافضایی استفاده شده و هواوی از نسل دوم فناوری محافظ نمایشگر Kulun برای صفحه‌نمایش داخلی این محصول بهره گرفته است. اندازه این دستگاه در حالت بازشده فقط 7.25 میلی‌متر (7.35 میلی‌متر برای مدل چرمی) و وزن آن حدود 200 گرم می‌باشد. هواوی پاکت 2 فلیپ همچنین دارای گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر پاشش آب است.

طراحی هواوی پاکت 2 فلیپ

مشخصات هواوی پاکت 2 فلیپ

صفحه نمایش اصلی این گوشی یک پنل اولد LTPO با سایز 6.94 اینچی است. این نمایشگر از وضوح 2690 در 1136 پیکسلی، حداکثر روشنایی 2200 نیت، تراکم پیکسلی 420 PPI، نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتزی، تنظیم نور 1440 هرتزی به روش PWM، نرخ نمونه‌برادری لمسی 300 هرتزی و نسبت تصویر 21:9 برخوردار است. در همین حال، صفحه نمایش اولد خارجی با سایز 1.15 اینچی از تراکم پیکسلی 296 PPI و وضوح 360 در 360 پیکسلی بهره می‌برد. پاکت 2 فلیپ همچنین به پردازنده Kirin 9000S مجهز شده است.

مشخصات هواوی پاکت 2 فلیپ

این تراشه با پیکربندی‌های متعددی شامل ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی حافظه داخلی جفت می‌شود. هر سه مدل دارای 12 گیگابایت رم هستند و از طریق کارت حافظه نانومتری تا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافه را پشتیبانی می‌کنند. منبع تغذیه گوشی یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 66 واتی، شارژ سریع بی‌سیم 40 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 7.5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی، سیستم‌عامل HarmonyOS 4.0 را به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی درنظر گرفته است.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر زنده گوشی تاشو اوپو فایند N3 در دو رنگ مشکی و طلایی منتشر شد

گوشی هواوی پاکت 2 فلیپ

برای عکاسی، بخش پشتی دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه XMAGE است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال)، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با OIS به همراه زوم اپتیکال ۳ برابری می‌شود. یک دوربین 2 مگاپیکسلی ابرطیفی مجهز به هوش مصنوعی نیز در پشت این گوشی وجود دارد تا سیستم دوربین چهارگانه‌ هواوی پاکت 2 فلیپ تکمیل شود. در قسمت جلویی گوشی نیز یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی هم تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.2، USB تایپ C، پشتیبانی از NFC و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه اشاره کرد . اما یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این گوشی یک حالت تست ضد آفتاب با اشعه UV است که به کاربران کمک می‌کند کرم ضد آفتاب را به‌درستی برای بدن و صورت خود استفاده کرده و از آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوست در امان بمانند.

قاب پشتی هواوی پاکت 2 فلیپ

هواوی پاکت 2 فلیپ در رنگ‌های مختلف، یعنی خاکستری، سفید، بنفش و مشکی سلطنتی وارد بازار می‌شود. دو گزینه آخر نسخه‌هایی با پشتی چرمی به جای شیشه هستند. قیمت جدیدترین گوشی تاشو هواوی از 7499 یوان (تقریبا 1044 دلار آمریکا) برای مدل پایه 256 گیگابایتی شروع می‌شود و به ترتیب 7999 یوان (تقریباً 1113 دلار آمریکا) و 8999 یوان (تقریباً 1252 دلار آمریکا) در پیکربندی‌های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی می‌رسد.

در نهایت، یک نسخه سفارشی با نام پاک 2 فلیپ آرت (Pocket 2 Art Custom Edition) نیز وجود دارد که 10999 یوان (تقریباً 1530 دلار آمریکا) قیمت داشته و با طراحی سه‌بعدی، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. فروش این دستگاه از اول مارس ۲۰۲۴ (11 اسفند) آغاز می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>