Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Pacific Drive برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد

بازی Pacific Drive برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد [تریلر]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Pacific Drive از استودیوی Ironwood سرانجام به‌صورت جهانی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت تا ترکیبی از رانندگی واقع‌گرایانه، ژانر بقا و مکانیک‌های ژانر روگ‌لایت (Rogue-lite) را با فضای فراطبیعی ارائه دهد. تریلر این بازی متفاوت و هیجان‌انگیز را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

این بازی در شمال غربی اقیانوس آرام جریان دارد و بازیکنان در نهایت به منطقه‌ای تحت عنوان «Olympic Exclusion Zone» می‌رسند. اما بعد از حوادث فراطبیعی مختلفی که اتفاق می‌افتد، بازیکنان خود را در فضای آخرالزمانی و خطرناکی پیدا می‌کنند و باید برای بقا با سایر شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرده و به کاوش محیط اطراف بپردازند. همزمان با برنامه‌ریزی برای فرار از این منطقه‌ی تهدیدآمیز، اطلاعات بیشتری نیز درباره‌ی اسرار آن به‌دست می‌آید و تجربه‌ی داستانی متمایزی را خلق می‌کند.

امکان برنامه‌ریزی سفرها در بازی Pacific Drive فراهم شده است و بازیکنان می‌توانند مواد لازم برای ساخت نقشه‌های اولیه‌ و آیتم‌های مختلف را در محیط جمع‌آوری کنند و خودرویی که در اختیار دارند را به شکل‌های گوناگون ارتقاء دهند. علاوه‌بر این‌ها، احتمال اضافه شدن ویژگی‌های خاص و عجیب‌وغریبی به خودروی شما نیز وجود دارد و باید مراقب محیط اطراف خود هم باشید تا از ناهنجاری های خطرناک دنیای بازی در امان باقی بمانید.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
احتمال وقوع اتفاقات بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red در آینده

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>