Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سری اوپو رنو 12 به سنسورهای سفارشی‌سازی شده سونی مجهز خواهند شد!

سری اوپو رنو 12 به سنسورهای سفارشی سازی شده سونی مجهز خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از معرفی سری اوپو رنو 11 در نوامبر 2023 میلادی (کمتر از 4 ماه پیش)، انتظار می‌رود کمپانی اوپو با پیروی از تقویم زمانی خود از “سری اوپو رنو 12 (Oppo Reno 12)” تا پیش از پایان نیمه اول سال جاری میلادی (حداکثر 4 ماه دیگر) رونمایی کند. در حالیکه تاکنون هیچگونه جزئیاتی مبنی بر توسعه و تولید گوشی‌های سری رنو 12 از سمت اوپو به تایید نرسیده است، به‌تازگی یک افشاگر با نام کاربری “Smart Pikachu/ اسمارت پیکاچو” بر روی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات جالبی در رابطه با ماژول دوربین‌های این سری را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

سری اوپو رنو 11 سه گوشی هوشمند “رنو 11 (نسخه وانیلی/ استاندارد)، رنو 11 پرو  و رنو 11F” را در بر می‌گیرد. در حالیکه نسخه‌های “وانیلی و پرو” سری اوپو رنو 11 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برند، نسخه F این سری به یک واحد اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز می‌باشد. به ادعای اسمارت پیکاچو کمپانی اوپو قصد دارد گوشی‌های سری رنو 12 را به سنسورهای جدید سفارشی‌سازی‌شده کمپانی سونی مجهز سازد و از این طریق کیفیت عکس‌برداری میان‌رده نسل پیشین را به سری اوپو رنو 12 انتقال ندهد.

در حالیکه این افشاگر تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با تنوع و تعداد نسخه‌های سری اوپو رنو 12 و وضوح ماژول اصلی دوربین این سری را ارائه نکرده است، اما با استناد به شایعات پیشین انتظار می‌رود نسخه وانیلی/ استاندارد سری اوپو رنو 12 از “طراحی قاب پشتی شیشه‌ای با حاشیه‌های کناری 4 طرف خمیده” و “صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی با وضوح FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره ببرد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه به “پردازنده 24M ام تی کی (MTK) کمپانی مدیاتک، رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” مجهز باشد.

همچنین مطالعه کنید
موتورولا Moto G50 5G (سایپان) با مشخصات کلیدی در گیک‌بنچ ظاهر شد

همچنین اطلاعات فاش‌شده مربوط به نسخه پرو سری اوپو رنو 12 از بهره‌مندی این دستگاه از طراحی ظاهری مشابه (قاب پشتی و صفحه نمایش) با نسخه وانیلی این سری و تجهیز آن به تراشه دایمنسیتی 9200 کمپانی مدیاتک حکایت دارند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که هر دو دستگاه از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ سریع سیمی با سرعت 67 واتی پشتیبانی نمایند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>