Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیا گلکسی S24 اولترا از تست مقاومت جان سالم به در می‌برد؟! [ویدیو]

آیا گلکسی S24 اولترا از تست مقاومت جان سالم به در می‌برد؟! [ویدیو]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در اوایل ماه جاری میلادی از سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد و گوشی قدرتمند گلکسی S24 اولترا، پرچمدار این سری محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که این دستگاه به ساختاری تیتانیومی و همچنین محافظ نمایشگر جدید Gorilla Armor مجهز شده است. این دو مورد، قابل‌توجه‌ترین موضوعات در بخش دوام و استقامت این گوشی به شمار می‌روند. این دستگاه اکنون توسط اکانت یوتیوبری JerryRigEverything معروف به Zack Nelson تحت یک تست مقاومت شدید قرار گرفته است. برای اطلاع از نتیجه این آزمایش جذاب با اِروتِک همراه باشید.

همانطور که در گزارشات قبلی ذکر شده است، نمایشگر گلکسی S24 اولترا با جدیدترین محافظ گوریلا کمپانی Corning حفاظت می‌شود. گفته شده که Gorilla Armor می‌تواند بازتاب نور را تا 75 درصد کاهش دهد. این نکته در آزمایش این یوتیوبر، هنگامی که دستگاه را با گوشی نوت 10 پلاس قدیمی‌تر مقایسه می‌کند کاملاً مشهود است. یکی دیگر از مزایای ذکرشده Gorilla Armor، مقاومت چهار برابری در برابر خش مقاوم نسبت به نسل‌های قبلی است. برای بررسی این مورد، گلکسی S24 اولترا در سطح 6 در مقیاس سختی Mohs خراشیده می‌شود. اما در کمال تعجب، شیارهای عمیق‌تر، در سطح 8 ظاهر شدند که اولین بار است در صنعت موبابل مشاهده می‌شود!

همچنین مطالعه کنید
تصاویر زنده و مشخصات گوشی اچ تی سی یو 23 پرو فایوجی به بیرون درز کرد

سامسونگ مشخص نکرده است است که از کدام درجه تیتانیوم برای قاب جانبی S24 اولترا استفاده کرده است. در تست خراش، قاب کناری این گوشی مانند آیفون 15 پرو مکس به‌راحتی خراشیده می‌شود. پنل پشتی پرچمدار جدید سامسونگ نیز با شیشه پوشانده شده و در تست دوام در برابر خط و خش مقاوم است. اما قلم S-Pen این محصول نیز خیلی ساده و با کوچک‌ترین فشار می‌شکند.

در تست حرارت و سوختگی، پیکسل‌های صفحه‌نمایش گلکسی S24 اولترا قبل از اینکه سفید شده و به‌طور کامل بازیابی نشوند، تا 30 ثانیه در برابر شعله مقاومت می‌کنند. نکته جالب‌توجه این است که اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک حتی پس از خراشیدن مکرر نیز کار می‌کند!

در نهایت، این یوتیوبر به تست خم شدن این گوشی پرداخته و سعی می‌کند آن را از دو طرف با فشار زیاد خم کند. گلکسی S24 اولترا در طول این فرآیند، مقدار بسیار کمی از خم شدن را متحمل می‌شود، اما در نهایت می‌تواند ساختار خود را کاملاً حفظ کرده و نمی‌شکند. قاعدتاً سامسونگ باید از این نتیجه بسیار خوشحال باشد چراکه شیشه قاب پشتی آیفون 15 پرو اپل در کمتر از 5 ثانیه پس از اعمال فشار، بلافاصله ترک خورد!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>