Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی بعدی سری مترو ظاهراً «Metro Awakening» نام خواهد داشت

بازی بعدی سری مترو احتمالاً «Metro Awakening» نام خواهد داشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در میان تمامی عناوینی که این روزها شایعات زیادی پیرامون حضورشان در نمایش «State of Play» بعدی سونی به گوش می‌رسد، ظاهراً باید انتظار رونمایی از نسخه‌ی جدید سری مترو (Metro) را نیز داشته باشیم و عنوان جدیدی از این سری محبوب را به لیست بلندبالای عناوین موردانتظار این رویداد اضافه کنیم. نیک بیکر، یکی از مؤسسان پادکست Xbox Era، اخیراً به احتمال رونمایی از نسخه‌ی جدید سری مترو اشاره کرده است. از قبل و با تأیید رسمی استودیوی 4A Games نیز می‌دانیم که عنوان جدیدی در این مجموعه‌ی پساآخرالزمانی در دست ساخت قرار دارد و این‌طور که گزارشات جدید خبر می‌دهند، این بازی جدید یک عنوان واقعیت مجازی خواهد بود.

طبق گزارش «Kurakasis» در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، این بازی واقعیت مجازی «Metro Awakening» نام دارد و «به‌زودی» از آن رونمایی خواهد شد. رویداد State of Play جدید نیز برای تاریخ ۳۱ ژانویه در نظر گرفته شده است و راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد پنج‌شنبه‌ ۱۲ بهمن به وقت ایران آغاز خواهد شد. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که در جریان این رویداد، شاهد اولین رونمایی و تریلر رسمی از بازی Metro Awakening باشیم.

استودیوی 4A Games اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که در حال ساخت بازی تک‌نفره‌ی جدیدی از سری مترو برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر است. کمی بعدتر، تأیید شد که داستان این بازی تحت تأثیر حمله‌ی روسیه به اوکراین روایت می‌شود. سایت Insider Gaming نیز در ماه اوت سال ۲۰۲۳ گزارش داد که پلی‌تست‌ها و آزمون‌های خارجی این بازی به‌طور مداوم در طول سال پیشین میلادی ادامه داشته‌اند.

احتمال عرضه‌ی بازی «Metro Awakening» در سال ۲۰۲۴ پایین نیست و می‌توان تصور کرد که تریلر جدیدی از این عنوان در جریان رویداد State of Play سونی حضور خواهد داشت. از آن‌جایی که بازی بعدی 4A Games قرار است بر روی ایکس باکس سری ایکس | اس نیز عرضه شود و این کنسول نسل نهمی مایکروسافت به واقعیت مجازی دسترسی ندارد، باید منتظر ماند و دید که آیا این بازی با عنوانی که پیش از این توسط استودیوی 4A Games تأیید شده بود فرق دارد یا خیر. در یک سناریوی دیگر، ممکن است که این بازی یک شوتر اول‌شخص باشد که تنها در پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و کامپیوتر، یک حالت واقعیت مجازی جداگانه ارائه می‌کند. با این حال، به جزئیات بیشتری برای نتیجه‌گیری نهایی نیاز است.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تریلر جدید (همراه با گیم‌پلی) از بخش داستانی بازی Hallo Infinite

این استودیو همچنین اعلام کرده بود که دنبال راه‌هایی برای به‌کارگیری ایده‌های چندنفره جهت ارائه‌ی تجربه‌ی جدیدی از دنیای Metro به بازیکنان می‌گردد. همچنان برنامه‌های استودیوی 4A Games برای آینده نامشخص است اما این استودیوی اوکراینی تأکید داشته که به فراهم کردن تجربیات تک‌نفره و داستان‌محور بیشتری که طرفداران سری Metro به آن علاقه دارند، وفادار و متعهد باقی خواهد ماند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>