Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی جان سخت «تانک مینی 1» یونی هرتز به‌زودی عرضه خواهد شد

گوشی جان سخت «تانک مینی 1» یونی هرتز به‌زودی عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند با سرعت بسیار بالایی ادامه پیدا می‌کند اما تولیدکنندگان بزرگ و مطرحی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و اوپو بر بخش قابل توجهی از بازار موبایل تسلط دارند. به همین خاطر، برای تولیدکنندگان کوچک‌تر و کمترشناخته‌شده تقریباً غیرممکن است که بتوانند توجه‌ی کاربران را با مدل‌های استاندارد خود جلب کنند. اینجاست که گوشی‌هایی با طراحی‌های غیرمتعارف فرصت خودنمایی می‌یابند. به عبارت دیگر، هدف تولیدکنندگان کوچک در واقع افزایش سهم بازار خود با تولید گوشی‌هایی با ویژگی‌های خاص و جذاب مانند استحکام و جان‌سخت بودن بدنه است. برند یونی‌هرتز (Unihertz) به‌عنوان یکی از این نوع تولیدکنندگان، این روزها در حال آماده شدن برای عرضه‌ی گوشی مقاوم «تانک مینی 1» (Tank Mini 1) خود است. برای آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی جان‌سخت، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی تانک مینی 1

با توجه به صفحه‌ی رسمی گوشی تانک مینی ۱ در فروشگاه آنلاین علی‌اکسپرس، این محصول برای عرضه در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برنامه‌ریزی شده است. اگرچه گوشی تانک مینی ۱ در نگاه اول و از نظر سخت‌افزار و قطعات کلی، آن‌قدرها دستگاه هیجان‌انگیزی محسوب نمی‌شود اما نقطه‌ی قوت این گوشی در اصل دوام بالای آن و مقرون‌به‌صرفه بودنش است.

گوشی تانک مینی ۱ یونی‌هرتز از تراشه‌ی هلیو G99 مدیاتک بهره می‌گیرد که انتخاب محبوبی برای گوشی‌های اقتصادی و در این رده به حساب می‌آید و برای کاربردهای روزانه گزینه‌ی بسیار مناسبی تلقی می‌شود. یکی از برجسته‌ترین نکاتی که درباره‌ی گوشی جان‌سخت یونی‌هرتز به چشم می‌خورد، مجهز بودن این محصول به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X (همراه با ۱۲ گیگابایت رم مجازی) است که در مقایسه با سایر دستگاه‌های قدرت‌گرفته از تراشه‌ی هلیو G99، رم بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارد. این گوشی همچنین با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2، اندروید ۱۳ و صفحه‌نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسلی عرضه می‌شود.

گوشی جان سخت «تانک مینی 1» یونی هرتز به‌زودی عرضه خواهد شد

علاوه‌بر این‌، گوشی تانک مینی ۱ دارای قابلیت NFC و ماژول GNSS است و از GPS، سیستم ناوبری ماهواره‌ای روسی Glonass، سیستم ناوبری ماهواره‌ای اروپایی Galileo و سیستم موقعیت‌یاب چینی Beidou پشتیبانی می‌کند. طراحی مستحکم این گوشی دو سیم‌‎کارته و بهره‌مندی از گواهی‌های IP68 و IP69K، آن را در برابر گردوغبار و آب و نیز افتادن روی زمین محافظت کرده و دوام بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که باتری این گوشی با ظرفیت ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال، ظرفیت این باتری و توان شارژ سریع آن در مقایسه با گوشی‌های مشابه در این رده کمی پایین‌تر در نظر گرفته شده است.

همچنین مطالعه کنید
بازگشت سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر به گوشی‌های شیائومی با ردمی K50

دوربین اصلی گوشی تانک مینی ۱، سنسوری با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در پنل جلویی آن دیده می‌شود. یونی‌هرتز همچنین اعلام کرده است که این گوشی در فضای باز از نور ۸۰۰ لومنی بهره می‌برد. در پایان، یونی‌هرتز گوشی تانک مینی ۱ را با تمام مشخصات فوق، با برچسب قیمتی ۱۹۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازارها می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>