Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی انحصاری ایندیانا جونز رسماً رونمایی شد

بازی انحصاری ایندیانا جونز رسماً رونمایی شد [+ تریلر بازی]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مایکروسافت در دومین رویداد «Developer_Direct» ایکس باکس که به‌تازگی برگزار شد، از تریلرهای جدید برخی از بازی‌های انحصاری موردانتظار خود نظیر Senua’s Saga: Hellblade 2 و عنوان نقش‌آفرینی Avowed رونمایی کرد. این نمایش اما در نهایت با اولین تریلر رسمی از بازی ایندیانا جونز (Indiana Jones) خاتمه یافت و استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) سرانجام جزئیات بیشتری درباره‌ی این عنوان انحصاری به اشتراک گذاشت. برای آشنایی با این جزئیات، اِروتِک را در ادامه همراهی کنید.

در جریان نمایش «Developer_Direct»، برخی از اعضای استودیوی ماشین‌گیمز همراه با تاد هاوارد به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه، درباره‌ی بازی اکشن-ماجراجویی جدید خود اطلاعات جالب توجهی را در میان گذاشتند. برای شروع، نام رسمی بازی مشخص شد و و فهمیدیم که این عنوان «Indiana Jones and the Great Circle» نامیده شده است. داستان بازی نیز میان وقایع فیلم‌های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade از مجموعه‌‌ی ایندیانا جونز جریان دارد. مطابق انتظارات، در این بازی از ظاهر و چهره‌ی هریسون فورد برای ایندیانا جونز استفاده شده است و صداپیشه‌ی این شخصیت نیز تروی بیکر خواهد بود.

در اولین تریلر رسمی بازی Indiana Jones and the Great Circle، مناطق متنوعی از جمله پایگاه نازی‌ها، جنگل‌ها و بیابان‌ها به نمایش گذاشته شد. علاوه‌بر ایندیا جونز نیز شخصیت‌های دیگری مانند «Gina» به‌عنوان پروتاگونیست دوم بازی و «Emmerich Voss» در قالب شرور و آنتاگونیست اصلی این عنوان معرفی شدند. استودیوی ماشین‌گیمز همچنین تأیید کرده که بازی Indiana Jones and the Great Circle دارای زاویه‌ی دید اول‌شخص خواهد بود و روند بازی‌های اول‌شخص جذابی که این استودیو با آن شناخته می‌شود را ادامه خواهد داد. با این وجود، برخی از عناصر بازی مانند کات‌سین‌ها و جابه‌جایی‌های محیطی از طریق زاویه‌ی دید سوم‌شخص به بازیکنان نشان داده می‌شوند.

ایندیانا جونز در جریان گیم‌پلی از شلاق معروف خود استفاده می‌کند و می‌توان در بخش‌هایی از تریلر شاهد حل معماها، مخفی‌کاری و مبارزات اول‌شخص و نزدیک بود و حتی در قسمتی از اولین تریلر بازی، این باستان‌شناس محبوب از یک هواپیما به هواپیمای دیگری می‌پرد! طبق گفته‌های استودیوی ماشین‌گیمز، این عنوان به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مناطق و محیط‌های گوناگون به کاوش بپردازند و از واتیکان تا بیابان‌های مصر را بگردند.

همچنین مطالعه کنید
سیستم مورد نیاز بازی Helldivers 2 مشخص شد؛ تأیید پشتیبانی از کراس پلی

بازی انحصاری ایندیانا جونز رسماً رونمایی شد

همان‌طور که انتظار می‌رود، استودیوی ماشین‌گیمز تأکید زیادی بر روی معماها داشته است و به کنجکاوی بازیکنان، با پازل‌های مخفی و اختیاری پاداش می‌دهد. شلاق نمادین سری نیز نقش بزرگی در گیم‌پلی بازی Indiana Jones and the Great Circle خواهد داشت و از مخفی‌کاری گرفته تا در حین مبارزات یا جابه‌جایی در محیط، این شلاق بخش جدایی‌ناپذیری از تجربه‌ی جدیدترین عنوان ماشین‌گیمز را به خود اختصاص خواهد داد.

اگرچه همچنان تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Indiana Jones and the Great Circle اعلام نشده، اما ماشین‌گیمز تأیید کرده است که این عنوان در سال ۲۰۲۴ میلادی برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>