Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این گوشی های سامسونگ قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی را دریافت می‌کنند

این گوشی های پرچمدار سامسونگ، هوش مصنوعی گلکسی را دریافت می‌کنند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ به‌تازگی از گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد و خبر داد که هر سه مدل به هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) مجهز شده‌اند. گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌شوند که این موضوع در حال حاضر آن‌ها را از این نظر با سایر دستگاه‌های سامسونگ متمایز می‌کند، چرا که دستگاه‌های دیگر این کمپانی نهایتاً به رابط کاربری One UI 6 دسترسی دارند و فعلاً از تجربه‌ی نسخه‌ی 6.1 بی‌نصیب مانده‌اند.

از این رو، کاربران سایر دستگاه‌های سامسونگ کنجکاوند که بدانند آیا این قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی برای آن‌‎ها نیز منتشر خواهد شد یا این ویژگی‌ها تنها به سری جدید گوشی‌های سامسونگ اختصاص دارد؟ خوشبختانه سامسونگ در این رابطه اطمینان خاطر داده که «بسیاری» از قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر این برند نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. مدل‌هایی که قابلیت‌های Galaxy AI را به‌زودی دریافت خواهند کرد، عبارت‌اند از:

  • گلکسی S23
  • گلکسی S23 پلاس
  • گلکسی S23 اولترا
  • گلکسی S23 FE
  • گلکسی زد فولد 5
  • گلکسی زد فلیپ 5
  • گلکسی تب S9

تمامی این دستگاه‌ها در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی از هوش مصنوعی گلکسی بهره‌مند خواهند شد. همچنان مشخص نیست که آیا سامسونگ در آینده قرار است این قابلیت‌ها را برای دستگاه‌های دیگری نیز منتشر کند یا خیر.

همچنین می‌توان انتظار داشت که دستگاه‌های بالا تا اوایل تابستان سال آینده به رابط کاربری One UI 6.1 به‌روزرسانی شوند. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی در این آپدیت لحاظ نخواهند شد و سامسونگ قصد دارد «بسیاری» از این قابلیت‌ها را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر خود در دسترس قرار دهد. این کمپانی هنوز به‌صورت رسمی اعلام نکرده که دقیقاً کدام قابلیت‌ها به این دستگاه‌ها نیز راه می‌یابند و کدام‌ها از انتشار برای این دستگاه‌ها جا خواهند ماند.

همچنین مطالعه کنید
وان پلاس 12 رونمایی شد؛ قدرتمندترین گوشی جهان از نگاه آنتوتو!

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>