Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی جدید یونی هرتز تانک 3 با عمر باتری 2.5 ماهه معرفی شد!

گوشی جدید یونی هرتز تانک 3 با عمر باتری 2.5 ماهه معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها، دیدن گوشی‌هایی با باتری‌های تقریباً ۴۰۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی غیرمعمول محسوب نمی‌شود و بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی دارای باتری‌هایی با این ظرفیت‌ها هستند. با وجود اینکه طول عمر باتری‌ها می‌تواند بین دستگاه‌های مختلف تفاوت داشته باشد، اما معمولاً با هر بار شارژ کردن گوشی هوشمند خود، یک روز کامل را می‌توانید با همان شارژ به پایان برسانید. اکثر گوشی‌های هوشمند بازار نیز سعی می‌کنند بین اندازه‌ی باتری و ابعاد خود گوشی به تعادل مناسبی برسند. اما اگر به اندازه‌ی گوشی هوشمند خود آن‌قدرها هم اهمیتی نمی‌دهید، گوشی جدید برند کمتر شناخته‌شده‌ی “یونی هرتز (Unihertz)” احتمالاً بتواند توجه شما را جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با اِروتِک همراه باشید.

کمپانی چینی Unihertz که در زمینه‌ی تولید و فروش گوشی‌های اندرویدی غیرمتعارف به شهرت جالبی رسیده است، به‌تازگی گوشی جدید خود با نام یونی‌هرتز تانک ۳ (Unihertz Tank 3) را معرفی کرد. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی در باتری آن دیده می‌شود که ظرفیتی ۲۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این باتری حدود ۴ تا ۵ برابر ظرفیت بیشتری نسبت به اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و احتمالاً از پاور بانک شما نیز ظرفیت بیشتری دارد!

علاوه بر این‌ها، ظرفیت یونی هرتز تانک 3 تنها اندکی از حداکثر ظرفیت ۲۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی (IATA) اجازه می‌دهد با خود به هواپیما ببرید، کمتر است. به همین دلیل، با گوشی بزرگی روبه‌رو هستیم که تقریباً ۱.۲ اینچ ضخامت و ۶۶۶ گرم وزن دارد. با هر معیاری که به این گوشی نگاه کنید، محصول جدید یونی‌هرتز برای مدت طولانی‌ای دوام خواهد آورد.

ظرفیت باتری گوشی جدید Unihertz حدود ۲۴ هزار میلی آمپر ساعت است!

طبق گفته‌های Unihertz، باتری این گوشی جدید می‌تواند از ۳۸ ساعت بازی کردن، ۹۸ ساعت موسیقی گوش دادن و ۱۱۸ ساعت تماس تلفنی پشتیبانی کند و در حالت استندبای (Standby) برای ۱۸۰۰ ساعت (تقریبا ۲ ماه و نیم) روشن بماند!

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات گوشی رنو8 (Reno8) اوپو با نمایشگری 120 هرتزی و ظاهری شبیه به وان‌پلاس 10 پرو

این گوشی هم‌چنین به شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز است و باتری بزرگ آن را می‌توانید تنها در عرض ۱.۵ ساعت تا ۹۰ درصد شارژ کنید. قابلیت شارژ سریع در برخی از تلاش‌های قبلی کمپانی‌ها برای تولید گوشی هوشمند با باتری بزرگ غایب بوده است. از این رو، امکان فست شارژ در گوشی جدید Unihertz، امتیاز بسیار خوبی محسوب می‌شود که مشکل شارژ کُند و طولانی گوشی‌های مشابه را حل کرده است.

گوشی تانک ۳ یونی‌هرتز از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک استفاده می‌کند و دارای ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، یک دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و اندروید ۱۳ است. این گوشی حتی با یک چراغ قوه ۱۲۰۰ لومن، فرستنده‌ی مادون قرمز (IR blaster) و یک مسافت‌یاب لیزری ۴۰ متری ارائه می‌شود.

گوشی جدید Unihertz در حال حاضر تنها در کشور چین به فروش می‌رسد اما امکان خرید آن از طریق فروشگاه AliExpress برای کاربران بین المللی و خارج از چین نیز فراهم شده است.

منبع: Howtogeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>