Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ریلمی نوت 1 با دوربین 108 مگاپیکسلی به بازار معرفی خواهد شد!

گوشی ریلمی نوت 1 با دوربین 108 مگاپیکسلی به بازار معرفی خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اسکای لی (مؤسس کمپانی ریلمی)، با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی از آغاز فعالیت خط تولید جدید “نوت” این کمپانی خبر داد. اکنون نیز یک افشاء اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که گوشی ریلمی نوت 1 با هدف رقابت با گوشی‌های “اینفینیکس نوت 30” و “ردمی نوت 13” به بازار عرضه شود. با این حال، از آنجایی که این دو گوشی به صفحه نمایش‌های توسعه‌یافته‌شده بر مبنا تکنولوژی اولد مجهز می‌باشند و از باتری‌های بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع بهره می‌برند، انتظار می‌رود که ریلمی نوت 1 نیز این مشخصات را یدک بکشد.

ریلمی نوت 1 احتمالاً به یک “صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی با وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” و “تراشه دایمنسیتی 7050” مجهز خواهد بود. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود این دستگاه از “حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در لایه زیرین صفحه نمایش” و “دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی” نیز بهره ببرد.

با استناد به اطلاعات افشاء شده، ریلمی نوت 1 در بخش دوربین به سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از “دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی” مجهز خواهد بود و از یک “باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت 67 وات” تغذیه خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
گوگل در ویدئویی جدید، طراحی پیکسل 7 پرو را فاش کرد

با نگاهی دقیق‌تر به این مشخصات به نظر می‌رسد ریلمی نوت 1 با یک دوربین مضاعف، به عنوان جایگزینی برای گوشی ریلمی 11 پرو به بازار معرفی شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود این دستگاه خلأ کوچک میان گوشی‌های ریلمی 11 پرو و ریلمی 11 پرو پلاس را در بازار شلوغ میان‌رده‌ها پر کند و کاربرانی که به صرف هزینه بیشتر برای تهیه نسخه پرو پلاس سری ریلمی 11 تمایلی ندارند را مخاطب هدف خود قرار دهد.

علاوه بر این، می‌توان انتظار داشت که یک شبه‌پرچم‌دار از سری ریلمی 11 به عنوان گزینه جایگزین ارزن‌قیمت برای دوگانه ریلمی 12 پرو (که احتمالاً در اواخر ماه میلادی جاری به بازار معرفی خواهند شد) نیز به بازار معرفی شود.

در نهایت، برای درک بهتر هدف ریلمی از توسعه ریلمی نوت 1، لازم است تا منتظر انتشار اعلامیه رسمی از سمت این کمپانی یا برگزاری رویداد رونمایی از این دستگاه در 24 ژانویه باشیم. با این حال نباید فراموش کرد که انتخاب پسوند “نوت” برای این سری از گوشی‌های ریلمی، انتخاب منحصر به فردی نیست، چرا که پیش‌تر این نام توسط کمپانی‌های بزرگی مانند “سامسونگ، شیائومی، ویوو، لنوو، اینفینیکس، میزو و یولفون” نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>