Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

احتمال رونمایی از بسته الحاقی بازی Elden Ring با تغییرات جدید پایگاه اطلاعاتی استیم قوت گرفت

احتمال رونمایی از بسته الحاقی بازی Elden Ring با تغییرات جدید پایگاه اطلاعاتی استیم قوت گرفت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تغییرات جدیدی که در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه استیم اتفاق افتاده، احتمال رونمایی کامل و عرضه‌ی اولین بسته‌ی الحاقی بازی Elden Ring طی روزهای آینده را بیش از پیش بالا برده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این زمینه با اِروتِک همراه باشید.

استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) از زمانی که به‌صورت رسمی از نام «Shadow of the Erdtree» برای بسته‌ی الحاقی پولی بازی Elden Ring رونمایی کرد، از انتشار جزئیات بیشتر و معرفی کامل محتویات این بسته‌ی الحاقی خودداری کرده است. اگرچه یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao) در مقام تهیه‌کننده‌ی بازی الدن رینگ در دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام کرده بود که هنوز زمان زیادی به انتشار این بسته‌ی الحاقی باقی مانده است، برخی از شایعات جدید حاکی از عرضه‌ی احتمالی محتوای «Shadow of the Erdtree» در فوریه ۲۰۲۴ بوده‌اند و حتی به تاریخ عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی دوم این بازی نیز اشاره کرده‌اند.

تنها تصویر منتشرشده از بسته‌ی الحاقی بازی Elden Ring با نام «Shadow of the Erdtree»
تنها تصویر منتشرشده از بسته‌ی الحاقی بازی Elden Ring با نام «Shadow of the Erdtree»

طبق مشاهدات جدید کاربر «Zeta50» در انجمن «ResetEra»، محتوای تازه‌ای با نام مرموز «SteamDB Unknown App 2778580» به بخش مربوط به بسته‌های الحاقی پایگاه اطلاعاتی استیم اضافه شده است. باید به این نکته نیز توجه داشت که محتوای جدید، زیرمجموعه‌ی محتواهای دانلودی پولی بازی قرار گرفته و احتمالاً بخشی از آپدیت‌های رایگان بازی مانند به‌روزرسانی بزرگ «کولوسئوم» (Colosseum) نخواهد بود.

در صورتی که این محتوا در نهایت به یک ژست پولی جدید یا پاداش دیجیتالی خاصی تبدیل نشود، می‌توان امیدوار بود که چنین تغییری خبر از نزدیکی بسته‌ی الحاقی «Shadow of the Erdtree» به رونمایی کامل و عرضه‌ی رسمی می‌دهد. شاید استودیوی فرام‌سافتور به‌زودی از تاریخ انتشار این محتوای دانلودی پولی پرده بردارد و پیش‌فروش‌های آن آغاز شود. به هر حال، تا آن زمان باید منتظر ماند و دید که برنامه‌های این استودیوی محبوب ژاپنی برای آینده‌ی یکی از بزرگ‌ترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ خود چگونه خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
بازی Star Ocean: The Second Story R در 2 نوامبر (11 آبان) عرضه می شود

بازی Elden Ring در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>