Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میان‌رده آنر X50 پرو با باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

گوشی میان رده آنر X50 پرو با باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر سرانجام تصمیم گرفت به‌صورت رسمی از گوشی آنر X50 پرو رونمایی کند. این گوشی میان‌رده برای آن دسته از کاربرانی که به‌دنبال محصول باکیفیتی می‌گردند که قیمت بالایی ندارد اما مشخصات قابل توجهی را ارائه می‌دهد، گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. علی‌رغم اینکه برخی از قطعات و سخت‌افزارهای به‌کاررفته در این گوشی کمی قدیمی هستند اما اگر دنبال عملکرد خوبی در این قیمت می‌گردید، گوشی آنر X50 پرو با دست پر آمده است. برای آشنایی با مشخصات اصلی جدیدترین محصول میان‌رده‌ی آنر با اِروتِک همراه باشید.

آنر X50 پرو دارای یک صفحه‌‎نمایش ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسلی است اما این نمایشگر از نوع LTPO محسوب نمی‌شود. این موضوع بدان معناست که نمایشگر این گوشی تنها قادر به ارائه‌ی نرخ نوسازی ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. با این حال، محصول جدید آنر از تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۱۹۲۰ هرتزی و عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر X50 پرو قدرت‌گرفته از تراشه‌ی اسنپ‌‎دراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که کمی قدیمی‌تر از چیپست‌های سایر گوشی‌های مشابه به‌‌شمار می‌رود، اما با توجه به برچسب قیمتی گوشی میان‌رده‌ی آنر، استفاده از این تراشه انتخابی منطقی به حساب می‌آید. این پردازنده تقریباً از پس تمامی کارها و وظایف روزانه برخواهد آمد و نیازی به نگرانی درباره‌ی قدیمی بودن آن نخواهید داشت.

گوشی میان‌رده آنر X50 پرو با باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

گوشی جدید آنر همچنین به یک باتری با ظرفیت ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده که از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به دلایل نامشخصی، آنر تصمیم گرفته تا سراغ فناوری شارژ فوق‌العاده سریعی که سایر کمپانی‌های رقیب این روزها در تبلیغات خود بر روی آن مانور می‌دهند نرود و به شارژ سریع فعلی خود پایبند بماند.

همچنین مطالعه کنید
معرفی رسمی گلکسی M53 سامسونگ: یک A73 مقرون‌به‌صرفه با دوربین 108 مگاپیکسلی

بر روی پنل پشتی آنر X50 پرو می‌توان یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل با دو دوربین را مشاهده کرد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱/۱.۶۷ اینچی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۱.۷۵ بهره می‌برد که توسط یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی شده است. در پنل جلویی این دستگاه نیز شاهد یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم.

گوشی آنر X50 پرو در بازار چین ۲۷۹۹ یوان قیمت خورده که تقریباً معادل ۴۰۰ دلار آمریکا می‌شود. با این قیمت و مشخصاتی که آنر برای این گوشی در نظر گرفته، آنر X50 پرو محصول جالب توجه و ارزشمندی به نظر می‌رسد که برای آن‌هایی که قصد خرید یک گوشی میان‌رده‌ی باکیفیت را دارند، به‌طور کلی پکیج جذاب و مناسبی را ارائه می‌کند.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>