Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر و تمام مشخصات کلیدی گلکسی A25 فایوجی به بیرون درز کرد

تصاویر رندر و تمام مشخصات کلیدی گلکسی A25 فایوجی به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با فعال شدن صفحه پشتیبانی گوشی هوشمند گلکسی A25 فایوجی با شماره مدل “SM-A256E” این دستگاه باز هم در صد اخبار قرار گرفت. اکنون، وب‌سایت MySmartPrice “مشخصات کامل، تصاویر رندر و گزینه‌های رنگی” این محصول را منتشر کرده است. این نشت اطلاعات، در کنار اطلاعاتی که در ماه سپتامبر از طریق پایگاه گیک‌بنچ فاش شده بود، تمامی جزییات و مشخصات این دستگاه را در اختیار ما قرار می‌دهد.

تصاویر رندر و مشخصات سامسونگ گلکسی A25 5G

با مشاهده دقیق تصاویر رندر فاش شده، گوشی گلکسی A25 فایوجی از طراحی شیک با “گوشه‌هایی گرد، حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک و حفره پانچ U شکل در قاب جلو” بهره می‌برد. قاب پشتی این دستگاه با معیارهای زیبایی‌شناسی سامسونگ در گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در سال 2023 میلادی مطابقت دارد و سه سنسور دوربین عمودی در گوشه بالا سمت چپ قاب، به چشم می‌خورد. سامسونگ در طراحی این دستگاه، “دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا” را در سمت راست قاب و “سینی سیم کارت” را در سمت چپ آن تعبیه کرده است.

گلکسی A25 فایوجی سامسونگ از “یک صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر آمولد Infinity-U (همان حفره U شکل دوربین سلفی که در گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ مشاهده می‌شود) با رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیتی” بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه به تراشه اگزینوس 1280 (دارای پردازنده 8 هسته‌ای) و کارت گرافیک Mali-G68 مجهز می‌باشد.

مشخصات کلیدی گلکسی A25 فایوجی از طریق تصاویر رندر فاش شد

این گوشی در پیکربندی‌های ترکیبی از رم “6 یا 8 گیگابایتی” و حافظه داخلی “128 یا 256” گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که کاربران این دستگاه قادرند از طریق اسلات کارت حافظه میکرو اس دی (microSD)، حافظه داخلی دستگاه خود را تا 1 ترابایت ارتقاء دهند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تیزر تبلیغاتی و برخی از مشخصات گوشی تاشوی Find N اوپو

در قاب پشتی این دستگاه “یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض (اولترا واید) و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی” و در قاب جلو، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

لازم به ذکر است، گوشی هوشمند گلکسی A25 5G عملکرد خود را از طریق سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 به نمایش می‌گذارد. کمپانی سامسونگ، برای این دستگاه “4 سال به‌روزرسانی سیستم عامل و 5 سال به‌روزرسانی امنیتی” را وعده داده است. از سایر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به خدمات امنیتی سامسونگ ناکس (Samsung Knox security) و کیف پول دیجیتال سامسونگ پی (Samsung Pay) اشاره کرد.

گوشی میان‌رده گلکسی A25 فایوجی از یک “باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی” بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه از قابلیت اتصال به “وای‌فای 6 و بلوتوث 5.2” نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول در گزینه‌های رنگی متنوع از جمله “آبی آسمانی، مشکی، زرد و آبی تیره” به بازار عرضه خواهد شد.

اگرچه تاکنون، سامسونگ تاریخ دقیق رونمایی از این دستگاه را اعلام نکرده است، اما با توجه به افشای اطلاعات مکرر و رؤیت این گوشی در صفحه پشتیبانی وب‌سایت رسمی سامسونگ، به نظر می‌رسد تا رونمایی از این دستگاه، زمان زیادی باقی نمانده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>