Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ ممکن است سال آینده از یک گوشی تاشو جدید و ارزان رونمایی کند

سامسونگ ممکن است سال آینده از یک گوشی تاشو جدید و ارزان رونمایی کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بدون شک، نقش چشمگیر کمپانی سامسونگ در طراحی، ساخت و رونق‌بخشی به بازار گوشی‌های تاشو را نمی‌توان نادیده گرفت. با این حال، یکی از مهم‌ترین دلایلی که اکثر افراد از خریداری گوشی‌های تاشو پرهیز می‌کنند، قیمت بالای این دسته از گوشی‌هاست. حالا، به نظر می‌رسد که در سال آتی میلادی، سامسونگ قصد دارد با عرضه یک گوشی تاشو باکیفیت اما مقرون به صرفه، رضایت طیف وسیعی از مشتریان بالقوه خود را نیز به دست بیاورد.

گمانه‌زنی؛ سامسونگ از یک گوشی تاشو جدید و مقرون به صرفه رونمایی خواهد کرد

با استناد به گزارشات منابعی مطلع در زنجیره تامین منابع سامسونگ، این کمپانی بزرگ قصد دارد گوشی تاشو بعدی خود را در طیف گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت به بازار معرفی کند. با این حال، این نخستین باری نیست که شایعاتی مبنی بر قصد سامسونگ برای عرضه یک نسخه Fan Edition (نسخه یا مدلی خاص از یک دستگاه که متناسب با نیازهای کاربران طراحی می‌شوند و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد) از گوشی‌های تاشو به گوش می‌رسد.

در حالی که جزئیات بیشتری در رابطه با جزئیات روند طراحی یا ساخت این دستگاه در دسترس نیست، اما تصمیم‌گیری سامسونگ برای عرضه یک گوشی تاشو مقرون به صرفه منطقی است. در حال حاضر، پیکربندی‌های پایه هر دو گوشی “گلکسی زد فلیپ 5” و ” گلکسی زد فولد 5” به ترتیب با قیمتی برابر با 999 دلار و 1799 دلار به بازار عرضه می‌شوند. بازه قیمتی هر دو گوشی (تقریباً 1000 دلار) شکافی را در بخش گوشی‌های میان‌رده سامسونگ ایجاد می‌کند. سامسونگ با معرفی یک دستگاه تاشو میان‌رده (با قیمتی کمتر از 999 دلار) برای افرادی که به خریداری یک گوشی تاشو اما ارزان تمایل دارند، قادر است علاوه بر افزایش تعداد مشتریان خود، نبض بازار گوشی‌های تاشو را نیز در دست خود بگیرد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های سری گلکسی A به دستیار دوربین سامسونگ مجهز خواهند شد

اما آیا سامسونگ در اتخاذ این رویکرد، کیفیت گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه خود را فدای کمیت می‌کند یا ترجیح می‌دهد دوام و ماندگاری گوشی‌ها خود را سطحی متعادل نگه دارد و فکری به حال کاهش قیمت سایر بخش‌ها (مثلا مشخصات ظاهری و جزئیات طراحی) کند؟ منطقی است که سامسونگ گزینه دوم را انتخاب کند، چرا که خریداری یک گوشی تاشو بی‌دوام هیچ سودی برای کاربران نخواهد داشت و عرضه چنین محصولی، مشتریان را به خود جذب نخواهد کرد.

در نهایت، امیدواریم که سامسونگ در زمان رونمایی از سایر گوشی‌های تاشو خود (گوشی‌های جدید سری زد فلیپ و زد فولد) از یک گوشی تاشو میان‌رده و مقرون به صرفه نیز رونمایی کند.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>