Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تکنو پاپ 8 با تراشه یونیساک T606 رونمایی شد

گوشی تکنو پاپ 8 با قابلیتی شبیه به آیفون رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی تکنو پاپ 8 به عنوان یک عضو جدید به جمع گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سری سری “پاپ” برند تکنو اضافه شد. این گوشی که به عنوان جانشین گوشی پاپ 7 به بازار عرضه می‌شود، ارتقا‌های فراوانی را نسبت به مدل پیشین، به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای آشنایی با این محصول ارزان‌قیمت با اِروتِک همراه باشید.

در بخش نمایشگر، تکنو پاپ 8 به یک “صفحه نمایش ال سی دی 6.6 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” مجهز می‌باشد. با نگاهی دقیق‌تر به صفحه نمایش این گوشی، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک فلاش دوگانه در حفره پانچ تعبیه شده در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز به چشم می‌خورد.

علاوه بر این، کمپانی تکنو، در معرفی گوشی پاپ 8 از یک قابلیت جدید مشابه با داینامیک آیلند گوشی‌های آیفون به نام “پورت پویا / Dynamic Port” را رونمایی کرده است. این قابلیت از ناحیه اطراف حفره پانچ روی نمایشگر به منظور نمایش “اعلان‌های حیاتی، وضعیت شارژ و وضعیت تماس” استفاده می‌کند و با سهولت بخشی به دسترسی کاربر به اطلاعات مهم، به تجربه کاربری این دستگاه ارتقاء می‌بخشد.

در قاب پشتی گوشی تکنو پاپ 8 یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین مخصوص به هوش مصنوعی تعبیه شده است. علاوه بر این، در دو حفره طراحی شده در قاب پشتی، یک فلاش LED و یک فلاش کوچکتر در قسمت بالای آن به چشم می‌خورد. این دستگاه به تراشه یونیساک T606 مجهز می‌باشد که با یک رم 3 یا 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 یا 128 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 1 ترابایت با استفاده از اسلات کارت microSD) جفت می‌شود.

بخش نرم افزاری این گوشی توسط اندروید 13 (نسخه Go) پوشش داده می‌شود. شایان ذکر است که این دستگاه به یک باتری 5000 میلی‌آمپر با قابلیت پشتیبانی از شارژ 10 واتی مجهز می‌باشد. تکنو پاپ 8 در گزینه‌های رنگی “سفید (Mystery White)، طلایی روشن (Alpenglow Gold) و مشکی (Gravity Black)” با قاب بدون بافت و “سبز نعنایی روشن (Magic Skin)” با قاب بافت‌دار به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، جزئیات بیشتری در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت هر پیکربندی از این دستگاه، منتشر نشده است اما به گفته برخی از منابع، این گوشی با قیمت 85 دلار به فروش خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ZTE Axon 30 5G با دوربین سلفی پنهان؛ 9 سپتامبر در آمریکا

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>