Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گوشی اینفینیکس اسمارت 8 در گوگل پلی منتشر شد

مشخصات گوشی اینفینیکس اسمارت 8 در کنسول گوگل پلی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی تکنو اسپارک 20 به‌تازگی در کنسول گوگل پلی (Google Play) رویت شده و ظاهراً اکنون نوبت خواهر آن، یعنی اینفینیکس است که در کانون توجه قرار بگیرد. با انتشار مشخصات اینفینیکس اسمارت 8 در کنسول گوگل پلی به نظر می‌رسد به رونمایی رسمی و عرضه این گوشی هوشمند نزدیک می‌شویم. لیست مشخصات منتشرشده در کنسول گوگلی پلی، علاوه بر جزییات این گوشی، تصویری از قاب جلوی اینفینیکس اسمارت 8 را به ما نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات این فهرست، گوشی هوشمند اینفینیکس اسمارت 8 به رم 3 گیگابایتی مجهز است و عملکرد خود را روی سیستم عامل اندروید 13 ارائه می‌دهد. به واسطه تجهیز این دستگاه به تراشه یونیساک (Unisoc) T606 به نظر می‌رسد که از اتصال فایوجی (5G) پشتیبانی نخواهد کرد و احتمالاً در زمره گوشی‌های مقرون به صرفه قرار خواهد گرفت.

اسمارت 8 اینفینیکس در ابعاد 164 در 76 در 9 میلی‌متری و با صفحه نمایشی با رزولوشن  1612 در 720 پیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گواهی FCC این گوشی از تجهیز آن به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت “شارژ سریع 10 واتی” حکایت دارد.

مشخصات گوشی اسمارت 8 اینفینیکس در گوگل پلی منتشر شد

در حال حاضر، اطلاعات روشنی در رابطه با تاریخ عرضه رسمی اینفینیکس Smart 8 ارائه نشده است. با این حال، بر اساس الگوهای گذشته، معمولا چند هفته پس از رؤیت گوشی در کنسول گوگل پلی، آن محصول به بازار عرضه می‌شود. به عنوان مثال، اسمارت 7 اینفینیکس در ماه فوریه و به دنبال آن اسمارت 7 HD اینفینیکس در ماه آوریل عرضه شد. نکته جالب توجه این مسئله است که هر دو گوشی علی‌رغم نام‌های متفاوت، از رزولوشن یکسانی با صفحه نمایش گوشی اینفینیکس اسمارت 8 بهره می‌برند.

همچنین مطالعه کنید
ورژن 1 ترابایتی شیائومی 14 با سنسور‌های بزرگتر دوربین به بازار عرضه خواهد شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>