Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

از گوشی ویوو Y200 با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ رونمایی شد

گوشی ویوو Y200 با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سرانجام به شکل رسمی گوشی جدید کمپانی ویوو (Vivo) به نام ویوو Y200 رونمایی شد. بر آشنایی بیشتر با این میان رده جذب با اِروتِک همراه باشید.

ویوو Y200 حکم دنباله‌ی مستقیم ویوو Y100 که در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه شده بود را دارد و از یک صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد (AMOLED) با وضوح تصویری +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی‌ای درون حفره پانچ بالای صفحه‌نمایش آن قرار دارد و حسگر اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر این گوشی تعبیه شده است.

در قاب پشت ویوو Y200 یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) قرار گرفته که با یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراه شده است. در کنار ماژول‌های دوربین نیز می‌توان فلش LED و چراغ هوشمند آئورا لایت (Aura Light) را مشاهده کرد. لازم به ذکر است که این چراغ هوشمند قابلیت تنظیم دمای رنگ در ۳۸ سطح مختلف بر اساس نور محیطی را در اختیار کاربران گوشی ویوو Y200 قرار می‌دهد.

از گوشی ویوو Y200 با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ رونمایی شد

گوشی جدید کمپانی ویوو از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴ نسل ۱ کوالکام بهره می‌برد و ۸ گیگابایت رم نیز همراه با دو نسخه‌ی دارای فضای داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی، مشخصات اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. یک باتری با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز برای گوشی‌ ویوو Y200 در نظر گرفته شده است و امکان شارژ این باتری با حداکثر سرعت ۴۴ وات وجود دارد. در زمینه‌ی نرم‌افزاری نیز باید خبر داد که گوشی جدید ویوو از رابط کاربری فان‌تاچ ۱۳ (Funtouch OS 13) مبتنی بر اندروید ۱۳ استفاده می‌کند. گفتنی است که این دستگاه موفق به کسب گواهی تایید IP54 در برابر آب و گرد و غبار نیز شده است.

همچنین مطالعه کنید
اعضای خانواده‌ی پوکو X4 مشخص شدند؛ معرفی رسمی در اوایل سال آینده میلادی

از گوشی ویوو Y200 با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ رونمایی شد

ویوو Y200 با دو رنگ‌بندی طلایی صحرایی (Desert Gold) و سبز جنگلی (Jungle Green) در دسترس قرار خواهد گرفت و برای نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برچسب قیمتی ۲۶۴ دلار در نظر گرفته شده و نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز با قیمت ۲۸۹ دلار قابل سفارش خواهد بود. فروش آزاد گوشی ویوو Y200 به‌تازگی از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی کمپانی ویوو و آمازون هند شروع شده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>